گزارش
برگزاری کارگاه آموزشی دفتربررسی وتاییدمحصولات فرهنگی
حوزه نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه ممسنی برگزارکرد
boletبرگزاری کارگاه آموزشی دفتربررسی وتاییدمحصولات فرهنگی
اولین مراسم صبحگاه پایوران سپاه ناحیه نورآباد در جوار قبر شهید
boletاولین مراسم صبحگاه پایوران سپاه ناحیه نورآباد در جوار قبر شهید گمنام برگزار شد
کد خبر: ۱۲۸۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲
یادواره شهداء
یادواره شهدای دانشجوئی و بدرقه شهید گمنام 19 ساله در شهرستان ممسنی
به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه ممسنی همزمان با ایام شهادت حضرت زهراء و سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی،یادواره شهداء دانشجوئی و بدرقه شهید گمنام 19 ساله دوران دفاع مقدس در حسینیه عاشقان ثاراله شهرستان ممسنی برگزار گردید.
در این مراسم حجة الاسلام الهی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ممسنی اظهار داشت: این ایام متعلق به بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) و سالگرد شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی است که این ایام را خدمت امام زمان(عج) و همه مردم شریف ایران اسلامی تهنیت و تسلیت عرض می کنم.
الهی ادامه داد:در طول تاریخ زمان هائی پیش می آمد  که مسمانان برای حفظ دین و اعتقادات خود مجبور بودند از مکان های گناه آلود به جاهای دیگری کوچ و هجرت کنند اما الان به برکت حرکت امام (ره) و انقلاب اسلامی،این فضا برای حفظ دین و دینداری و ترویج شعائر الهی در کشور فراهم شده است و به برکت این انقلاب دستاوردهای بزرگی در کشور و در جهان بدست آورده ایم،دستاوردهائی که امام(ره) در سال 1342 مد نظر داشتند و بیان می کردند، در سال 1357 به وقوع پیوست و آن عبارت بود از استقلال،آزادی و جمهوری اسلامی.
وی تصریح کرد:از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی سرعت علمی بالای کشور و کسب رتبه 16 علمی در جهان و در بحث رتبه دفاعی جزء 5 کشور اول دنیا بعد از انقلاب شدیم.
الهی افزود:دیگر دستاورد انقلاب اسلامی تربیت ابر مردانی مثل شهید حاج قاسم سلیمانی بود که بر تحولات و سرنوشت یک منطقه و جهان تأثیر مثبت می گذارد و نقشه ها و دسیسه های شوم دشمان را خنثی می کند و نام و یاد وی جهانی می شود.
وی ادامه داد:اما انقلاب ما بعد از 40 سال  و در گام دوم،بیش از پیش مستحکم تر شده و انشاءاله با همت مسئولان و دلسوزان انقلاب و کشور، در مسائل اقتصادی ،سیاسی، فرهنگی و سبک زندگی اسلامی باید بیشتر کار کنیم و مشکلات بویژه مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم حل شود تا زمینه و بستر برای پیشبرد بهتر برنامه های فرهنگی فراهم شود.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ممسنی در پایان خطاب به اساتید و دانشجویان حاضر در جلسه ابراز داشت که در گام دوم انقلاب وظیفه شما فرهنگیان و مربیان بیشتر است و قبل از آموزش سعی و تلاشتان در تربیت جوانان باشد و تربیت را مقدم بر آموزش بدانید و سعی کنید در کنار آموزش  به مسئله تربیت اسلامی جوانان همت داشته باشید و البته خانواده ها نیز باید در مسیر آموزش فرزندانشان باید حساس تر و پیگیر باشند.
در پایان مراسم ،پیکر مطهر شهید گمنام بصورت نمادین تشیع و جهت خاکسپاری در مرکز آموزش 07 به شهرستان کازرون منتقل گردید.
نام:
ایمیل:
* نظر: