گزارش
شهدای شاخص سال 1396سازمان بسیج مستضعفین معرفی شدند
شهدای شاخص سازمان بسیج؛
boletشهدای شاخص سال 1396سازمان بسیج مستضعفین معرفی شدند
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
مجموعه بیتهای بارانی ۳ منتشر شد
boletمجموعه بیتهای بارانی ۳ منتشر شد
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
یادداشت و گفتگو
حاج محسن سلام...
دلنوشته ای از حاج خیر الله مزارعی در وصف شهید حججی:
boletحاج محسن سلام...
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
رابطه نمازاول وقت و رزق و روزی
یادداشت،
boletرابطه نمازاول وقت و رزق و روزی
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
کد خبر: ۱۲۸۶۱۴
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۵
فرماندهی سپاه فراشبند : ماهیت اغتشاشات سال 1388 براندازی نظام بود و فتنه گران با ضدانقلاب پیوند برقرار کرده بودند.
نشست بصیرتی به مناسبت دهه بصیرت به همت حوزه فاطمه الزهرا با حضور بسیجیان خواهر در شهرستان فراشبند برگزار گردید.
به گزارش تنویر شهرستان فراشبند، نشست بصیرتی به مناسبت دهه بصیرت به همت حوزه فاطمه الزهرا با حضور بسیجیان خواهر در شهرستان فراشبند برگزار گردید.

محمد پور منتصری فرماندهی سپاه ناحیه فراشبند گفت : در حدیثی از امام صادق نقل شده است که ، هر کس به شناخت حقیقی فاطمه دست یابد بی گمان شب قدر را درک کرده است و در حدیثی از حضرت مهدی نقل شده است که آقا امام زمان حضرت زهرا را الگوی خودشان میدانند.

وی گفت : همه ما و بالاخص خواهران ما باید حضرت زهرا را الگوی خودشان در زندگی قرار دهند و نه اشخاص و یا گروه دیگری را و اینکه کسانی شبهه ایجاد میکنند و یا شک دارند در خصوص شهادت حضرت زهرا ، حضرت امام موسی کاظم جواب این افراد را دادند و حضرت میفرمایند : بانویی بسیار راستگو بود و او را به شهادت رساندند.

سرهنگ پور منتصری ادامه داد : در سال 1388 بر اساس انتخاباتی که در ایران برگزار گردید چهار تا کاندیدا نامزد انتخابات ریاست جمهوری بودند که سرانجام پس از رای گیری یک نفر برنده انتخابات گردید ولی دو نفر از کاندیدا با یک نقشه از قبل طراحی شده نتیجه انتخابات را نپذیرفتند و با رمز تقلب در انتخابات سعی در به حاشیه بردن نتیجه انتخابات نمودند و برای تشویش اذهان عمومی از هیچ اقدامی فروگذار نکردند.

فرمانده سپاه ناحیه فراشبند یادآور شد : سران فتنه حامیان خود را تشویق به اغتشاشات خیابانی و زیر پا گذاشتن قانون و نظم عمومی جامعه نمودند و باعث ایجاد خسارت مالی و جانی فراوانی برای مردم شدند و این برنامه آنان حدودا 8 ماه به طول انجامید تا اینکه در محرم سال 1388 در روز عاشورا اغتشاش گران به مراسم آقا امام حسین (ع )حرمت شکنی کردند ، اینجا بود که صبر مردم انقلابی به پایان رسید وبا حضور خود در صحنه ،حماسه ماندگار 9 دی را به وجود آوردند.

پور منتصری به عوامل به وجود آورنده 9 دی اشاره کرد و فرمود : ولایت مداری و پیوند امام امت ، بصیرت و وقت شناسی مردم ، امنیت و آرامش طلبی مردم و تعلق خاطر مردم به نظام و انقلاب را از جمله عوامل حضور گسترده مردم در یوم الله 9 دی دانست.
نام:
ایمیل:
* نظر: