جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۲۰:۳۲:۰۸
کد خبر: ۱۲۸۶۱۹
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۶
استقبال و بدرقه شهید گمنام در شهرستان مهر
مردم ولایتمدار و بصیر شهرستان مهر شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس استقبال و بدرقه نمودند.
به گزارش روابط عمومی سپاه شهرستان مهر؛ همزمان با روز نهم دی ماه روز بصیرت امت اسلامی ایران، مردم مومن، موحد، ولایتمدار و همیشه در صحنه شهرستان مهر با حضور پرشور و شعور خود پیکر مطهر و نورانی شهید گمنام تشییع  نمودند.
پیکر پاک و مطهر شهید تازه تفحص شده گمنام در بدو ورود به شهرستان مهر مورد استقبال اقشار مختلف مردم شهید پرور و بصیر منطقه محروم دارالمیزان قرار گرفت پس از آن این شهید گمنام به دیاران سرداران شهید  شهر اسیر انتقال داده  شد که پس از نماز مغرب و عشا در محل حسینیه سید عباسآن این شهر، پیکر این شهید تا میدان شهر اسیر تشییع شد. پس از آن مردم شهید پرور گله دار شیعه وسنی پیکر این شهید گمنام را از میدان امام خمینی تا مسجد جامع المهدی شهر گله دار با شکوه خاص تشیع نمودند که پس از اجرای مراسم مداحی و سخنرانی با پیکر شهید گمنام وداع نمودند.
پیکر پاک سرباز روح الله، شهید گمنام  ساعت ۲۰ وارد شهر مهر شد که در بدو ورود به این شهر در محل میدان شهدای خلیج فارس مورد استقبال فرماندار، امام جمعه، اعضای شورای تامین و شورای اداری شهرستان مهر، خانواده های معظم شاهد و ایثارگر و بسیجیان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس قرار گرفت. سپس پیکر این شهید گمنام در چهارراه نماز بر روی دستان مردم ولایتمدار و شهید پرور شهر مهر تا محل مجتمع فرهنگی مذهبی سید علیخان شهر مهر باشکوه خاص تشییع گردید.
در این مراسم باشکوه که تا پاسی از شب ادامه داشت پس از سخنرانی سرهنگ پاسدار علی گله‌داریان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان مهر و حجت الاسلام و المسلمین دکتر علیرضا سفار امام جمعه محترم شهرستان مهر در خصوص شهید و شهادت و بصیرت مردم بصیر و انقلابی ایران اسلامی در ۹ دی ماه ۸۸ حاضرین در مراسم با پیکر این شهید گمنام وداع نمودند.
نام:
ایمیل:
* نظر: