آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۸۶۲۱
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۷
فرمانده سپاه کازرون:
فرمانده سپاه کازرون گفت:همه در مکتب شهید سلیمانی شاگردی می کنیم
فرمانده سپاه شهرستان کازرون با اشاره به جایگاه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، او را یک انسان چند وجهی دانست که باید به عنوان الگو مد نظر قرار گیرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل در مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، به بیان ویژگی‌های سردار دلها پرداخت.

او با بیان اینکه دومین سالگرد شهید والامقام اسطوره قرن و فاتح قلب مقام معظم رهبری است، لزوم درس گرفتن از زندگی و اخلاق و شیوه سلوک آن شهید والا مقام را مورد تاکید قرار داد.

توکل گفت: تعهد و تعبد و ولایت پذیری را از شهید سلیمانی درس بگیریم و قدر بدانیم. شهید سلیمانی یک انسان چند وجهی بود و هر کس از زاویه دید خود می تواند شخصیت والای این شهید والامقام را مورد بررسی قرار داده و از او الگو بگیرد.

توکل با بیان اینکه همه در مکتب شهید سلیمانی شاگردی می کنیم، گفت: به حول و قوه الهی امروز با اتحاد و برادری برای تمدن سازی جامعه و رسیدن به اهداف تبین شده در بیانیه گام دوم، قدم برمی داریم.

فرمانده سپاه کازرون ضمن قدردانی از مردم ولایی این شهرستان برای مشارکت در برنامه های بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار دلها، از شورای تامین این شهرستان به واسطه همراهی در پیشبرد اهداف قدردانی کرد.

توکل تاکید کرد: همه همانند شهید سلیمانی در کنار یکدیگر و برای خشنودی خداوند متعال و آسایش مردم، شبانه روز تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: