آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۱۲۸۶۲۶
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۰
نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوایی سپاه:
حجت الاسلام رضایی گفت: اگر شهید سلیمانی ها و این شهدا نبودند آرامشی هم در کشور وجود نداشت.

به گزارش روابط عمومی ناحیه ثارالله شیراز‌، آیین گرامیداشت دومین سالروز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی همراه با یادواره ۴۶۰۰ شهید شهر شیراز به همت سپاه ناحیه ثارالله شیراز در حرم مطهر سید علاءالدین حسین برگزار شد.
در این مراسم نماینده ولی فقیه در نیروی هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) حضور در این مراسم را ارزش قائل شدن برای خودمان دانست و گفت: این چنین مراسمی در آخرت توشه راه ما خواهد شد.
حجت‌الاسلام رضایی با اشاره به این آیه قرآن که «مپندارید آن‌ها که در راه خدا کشته شدند مرده‌اند بلکه آن‌ها زنده‌اند» گفت: پیامبر اسلام در ارتباط با شهدای جنگ احد می‌فرمایند آن‌ها می‌گویند ما به همه آنچه که در نهایت نعمت‌هاست رسیده‌ایم؛ اما دوست داریم یک بار دیگر به دنیا برگشته و باز هم در رکاب شما به شهادت برسیم.
این مقام مسئول  با بیان اینکه شهید مطهری چند مورد را در ارتباط با شهید برای خدا قابل احترام دانسته، با اشاره به اینکه خدا اراده کرده که اگر در معرکه جنگ به شهادت برسد، با همان بدن و لباس خونی دفع شود و نیاز به غسل و کفن ندارد، بدن شهید را بسیار محترم دانست.
 رضایی گفت: نشاط شهیدان از دیگر مواردی است که برای خداوند متعال ارزش زیادی دارد.
نماینده ولی فقیه در نیروی هوایی سپاه پاسداران با بیان اینکه جوانان در دفاع از حرم هم از هم سبقت می‌گرفتند و با گریه تقاضای اجازه حضور آن‌ها در دفاع از حرم را داشتند، گفت: سومین مورد خون شهید است که هم دارای جایگاه و هم اثرگذار است؛ همانگونه که خون شهدا باعث پیروزی انقلاب، پیروزی در هشت سال دفاع مقدس، پیروزی در برابر داعش را شاهد بوده و هستیم.
او با بیان اینکه اگر کسی در راه پایمال کردن خون شهید قدم بردارد، خسارت‌های عظیمی به دنبال دارد، گفت: در ایران اسلامی هم هرچه که داریم همه از عزت شهداست.
حجت‌الاسلام رضایی مورد چهارم را حق شهید عنوان کرد و گفت: در بیش از ۹۷ درصد از وصیت نامه شهدا عنوان «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت آسیب نرسد» و در بالای ۸۰ درصد از این نامه‌ها سازشکاری با دشمن ممنوع آمده است. پس از اگر کسی حق شهدا را پایمال کند که امام به سر باشد و چه مسئول دیگر، حرمتی ندارد.
نماینده ولی فقیه در نیروی هوایی سپاه پاسداران، تاکید بر اینکه اگر شهدا نبودند آرامشی هم در کشور وجود نداشت، گفت: افتخار حاج قاسم سلیمانی و تدبیر نائب امام زمان است که در خارج از مرز‌های کشور با دشمن بجنگیم و در دفاع از حرم این اتفاق افتاد.
او با یادآوری اینکه از مذاکره با آمریکا خیری به مردم نرسیده، بر تکیه به داخل کشور تاکید کرد و گفت: روزی بیاید که دولتمردان گذشته برای اهانت به خون شهدا و از ببن بردن سرمایه‌های معنوی و مادی جوانان این کشور، پای میز محاکمه کشیده شوند.
حجت‌الاسلام رضایی با بیان اینکه امام جامعه باید یاران پرقدرتی همچون حاج قاسم سلیمانی داشته باشد، با اشاره به تشییع جنازه میلیونی حاج قاسم سلیمانی افزود: مردم از همه سن و همه قشر در این تشییع جنازه حاضر شده بودند؛ چرا که احساس کرده بودند مردی چهل و چند سال از عمرش را برای خدمت به مردم را سپری کرده و برای خودش چیزی نخواسته است.
او با بیان اینکه مقام معظم رهبری اخلاص و صداقت حاج قاسم را از خصیصه‌های بارز سردار دل‌ها عنوان کرده‌اند، ادامه داد: مقام معظم رهبری ۲۷ خصوصیت را در مجموع برای سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برشمرده‌اند.
سرهنگ پاسدار محمد بهادر علیپور فرمانده سپاه ثارالله شیراز هم  ضمن گرامی داشته و دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: این یادواره به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها و گرامیداشت یاد و خاطره ۴۶۰۰ شهید شهر شیراز با همکاری شهرداری شیراز و تولیت حرم مطهر حضرت سید علاالدین حسین برگزار می‌شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: