آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۱۲۸۶۳۴
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۲
تنویر ثارالله؛
تنویر ثارالله خبر داد: یادواره دومین سالگرد شهید سلیمانی در دشت ارژن برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی ثارالله شیراز، به همت حوزه های مقاومت بسیج ۶ امام جعفر صادق(ع) ، بسیج خواهران حضرت ام البنین(س)، بسیج دانش آموزی شهید فهمیده بخش ارژن و پایگاه مقاومت شهدای دشت ارژن دومین سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار گردید.
این مراسم با حضور پیکر مطهر شهید گمنام مزین گردید و در این مراسم باشکوه سرهنگ پاسدار جمالی جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس در قرارگاه احمد بن موسی(ع) با اشاره به شخصیت بی نظیر این شهید گفت: 
قاسم سلیمانی از زمره شهیدانی بود که مانند همه شهدا همه وجودش وقف اسلام کرد و بعد از چهل سال مجاهدت مزد جهادش را گرفت و به شهادت رسید.
این مقام مسئول گفت: قاسم سلیمانی از قبل از پیروزی انقلاب اسلامی جزو مبارزین طراز اول استان کرمان بود در زمان جنگ تحمیلی فرماندهی لشکر ۴۱ ثاراله به عهده داشت که در دوران دفاع مقدس رشادت های ایشان در عملیات های فتح المبین، بیت المقدس ، کربلای ۴ و ۵، والفجر هویداست و نام ایشان چون نگینی در میان فرماندهان دفاع مقدس می درخشد.
جمالی  در بخشی از صحبت هایشان به تبیین ویژگی های شهید سلیمانی پردخت و اظهار داشت:  در سال۷۳ توسط فرماندهی معظم کل قوا فرماندهی و مراقبت از مرزهای جنوب و شرق کشور(سیستان و بلوچستان) را بر عهده می گیرد اشرار را خلع سلاح می کند و امنیت را به مرزهای کشور هبه می کند حاج قاسم سلیمانی هر جا حضور پیدا می کند مایه وحدت، عزت و آرامش و امنیت است.
وی این را نیز افزود: دشمنان سناریوی نابودی محور مقاومت را طراحی می کند که حضرت اقا ایشان را صدا می کنند و می فرمایند امنیت جنوب کشور تامین شد امروز ماموریت تو فراتر از کشور است امنیت کشور را برون از مرزهای نظام تقویت کن 
در عراق، لبنان، سوریه، فلسطین، افغانستان هرجا نگاه می کنید قاسم سلیمانی شده خار در چشم دشمنان انقلاب و اسلام.
سرهنگ پاسدار جمالی ادامه داد: بعد از حضور قاسم سلیمانی در فلسطین اولین اقدامی که انجام داد وحدت بین گروه های مجاهد فلسطین ایجاد کرد از جمله حماس، و جهاد و حزب الله و آنها را یکدست کرد.
وی به این مطلب نیز اشاره کرد: دومین قدمی که برای محور مقاومت برداشت گفت دوران سنگ پرانی تمام شده باید مسلح شوید به سلاح و تجهیزات پیشرفته
اقدام دیگری که حاج قاسم انجام دادند در شرایطی که ۹۰ درصد کشور سوریه توسط داعش تصرف شده بود و رعب و وحشتی در جهان اسلام از اسم داعش ایجاد شده بود ایسان با تعدادی فرماندهان غیور سپاه وارد دمشق شدند و مردمی که با زبانهای مختلف،  فرهنگ و مذاهب مختلف بودند را سازماندهی کرد و خط قرمز را حرمین شریفین حضرت زینب (س) و حضرت رقیه(س) اعلام می کند در عرض ۶ سال کمر داعش را شکست. 
وی در پایان گفت: قاسم سلیمانی چند ویژگی داشت که توانست این کار بزرگ را انجام دهد:
۱-توکل بر خدا و ایکه هیچ وقت به دنبال نتیجه نبود هیچ وقت دنبال دیده شدن نبود و اینکه حضور قاسم سلیمانی برای رزمندگان محور مقاومت سبب روحیه بخشیدن و رعب و وحشت را در دشمنان ایجاد می کرد
نام:
ایمیل:
* نظر: