چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۰:۳۹:۴۴
کد خبر: ۱۲۸۶۷۷
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۶
به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زهرا سلام الله علیهم و روز زن و همچنین ولادت حضرت امام خمینی ره گفت: تعداد 700 بسته‌ معیشتی به ارزش 350 میلیون تومان توسط بسیج سازندگی سروستان و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام رحمة الله علیه در قالب رزمایش کمک مومنانه تهیه گردیده و توزیع خواهد شد.


به گزارش روابط عمومی ناحیه سروستان, سرهنگ مویدی فرمانده سپاه سروستان ضمن عرض تبریک به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زهرا سلام الله علیهم و روز زن و همچنین ولادت حضرت امام خمینی ره گفت: تعداد 700 بسته‌ معیشتی  به ارزش 350 میلیون تومان توسط بسیج سازندگی سروستان و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام رحمة الله علیه در قالب رزمایش کمک مومنانه تهیه گردیده و توزیع خواهد شد.
لازم به ذکر است از زمان شروع ویروس کرونا از سال گذشته تاکنون  این یازدهمین مرحله از رزمایش کمک‌های مومنانه میباشد که در قالب قرارگاه همدلی در شهرستان برگزار می گردد. ضمنا  بسته های معیشتی نیز توسط گروه‌های جهادی حوزه‌های محلات بین آسیب دیدگان ناشی از کرونا و نیازمندان شهرستان توزیع می گردد. در پایان فرمانده محترم سپاه سروستان از امام جمعه محترم و معزز شهرستان و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و فرماندهان محترم حوزه و گروه‌های جهادی که در تهیه و توزیع بسته های فوق با بسیج سازندگی سپاه سروستان همکاری داشتند، تقدیر و تشکر کردند .
نام:
ایمیل:
* نظر: