شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۲:۴۸:۰۰
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
بدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
اعترافات تکان‌دهنده یک فرمانده ارتش آزاد؛
boletبدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
کادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
تلاش برای بازسازی سازمان نفاق؛
boletکادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
کد خبر: ۱۲۸۶۹۱
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰
امام جمعه ارسنجان:
امام جمعه ارسنجان گفت: غبارآلود کردن فضا برای عدم تشخیص حق از باطل، از حربه‌های دشمن است.
مراسم بزرگداشت 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در شهرستان ارسنجان برگزار شد.

حجت الاسلام بهرامی امام جمعه ارسنجان با اشاره به حیله های دشمن گفت: دشمنان همواره به دنبال کمرنگ کردن آرمان‌های انقلاب اسلامی به بهانه های مختلف هستند اما به برکت جانفشانیهای فرزندان ولایت در میادین مختلف با ناامید شدن از جنگ سخت، مبارزه سخت را کنار گذاشته و به مبارزه نرم روی آورده اند.

وی افزود: یکی از حربه های دشمن غبارآلود کردن فضا هست بطوری که تشخیص حق از باطل برای عموم مردم امکان‌پذیر نباشد.

امام جمعه شهرستان ارسنجان با تحلیل فتنه 88، 9 دی را لیله القدر انقلاب اسلامی دانست که ملت ایران با ایمان وبصیرت نقشه های دشمنان اسلام وانقلاب را ناکام کرد.

وی افزود: از بزرگترین آفات مسائل فتنه گون تمرکز به رویدادها به جای روندهاست، اگر با نگاه رویدادی به فتنه های 88 نگاه کنیم، اعتراضات یک عده به برنامه انتخابات است اما اگر به عنوان یک روند آن را دنبال کنیم نمونه ای از اعتراضات براندازانه هست که طی سال‌های قبل در کشورهای دیگر اجرا شده و نتیجه داده است. بهرامی در ادامه گفت: انقلاب های رنگین شیوه های جدیدی هست که استکبار جهانی در دهه های اخیر برای براندازی نظام های حاکم استفاده کرده اند.

وی هماهنگی گسترده و پشتیبانی نظام تبلیغاتی، استفاده از رنگ واحد برای اتحاد و تهییج مردم، بسیج نیروها توسط انجمن های مردم نهاد و عضویت سران معترضین از مسوولان نظام را از ویژگی‌های مشترک انقلاب‌های رنگین دانست که در فتنه 88 توسط دشمنان نظام در ایران اجرا شد.

به گزارش بسیج، در ابتدای مراسم سرهنگ قیطاسی فرمانده سپاه ناحیه ارسنجان ضمن خیر مقدم به میهمانان رمز پیروزی مردم در فتنه سال 88 را داشتن بصیرت و اطاعت محض از ولایت فقیه دانست.

وی به ادامه راه شهداء و بالاخص سردار دلها تاکید کرد و اظهار داشت: مراسم گرامیداشت سردار سرافرازشهید سپهبد قاسم سلیمانی در روز دوشنبه 13 دی بصورت باشکوه برگزار خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: