آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۸۷۱۷
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۲
 به گزارش رسانه و فضای مجازی ناحیه بسیج دانشجویی فارس، علی کشاورز مسئول رسانه و فضای مجازی مدیریت جهادی بسیج دانشجویی استان فارس در گزارش برگزاری دومین رویداد توانا  گفت : دومین رویداد بزرگ توانا جهت رشد و توانمند سازی جهادگران به همت مسئولین و فعالین جهادی طی 3 روز در تاریخ 5 تا 7 بهمن ماه 1400 در استان فارس برگزار شد .
کشاورز گفت :این رویداد که در مجتمع فرهنگی تربیتی شهید آیت الله ربانی شیراز برگزار شد جهت رشد و توانمند سازی جهادگران برای پیشبرد اهدافشان و پیاده سازی ایده های مسئولین گروه های جهادی و تحقق این ایده ها در راستای عملیاتی شدنشان می باشد .
ایشان در ادامه بیان نمودند : توانمند سازی گروه های جهادی تلاش دارد تا با استفاده از توان صاحب نظران و پیشکسوتان در حوزه جهادی و بهره گیری از قالب های گوناگون به تبادل تجربیات بین گروه های جهادی و همچنین افزایش سطح کارآمدی این گروه ها اقدام کند .
سعی شد به بهترین شکل و راحت ترین شکل فضا را آماده کنیم که مسئولین گروه های جهادی بتوانند از این دوره ها استفاده کنند ، صرفاً نیاز به دوره های بلند مدت نیست بلکه باید متد ها تغییر پیدا کند که فضای عملیات گونه همراه با علم و محتوا باشد .
هر کاری جهادی نیست ، یعنی به هر کار جهادی جهاد نمی‌ گویند ، بعضی مواقع کسی که وقت زیادی می گذارد ، تلاش زیادی می کند ، لزوماً کار جهادی نمی کند ، این شرط لازم کار جهادی هست ، ولی شرط کافی نمی باشد .
طبق بیانات مقام معظم رهبری : کار جهادی یعنی از موانع عبور کردن ، موانع کوچک را بزرگ ندیدن ، آرمان ها را فراموش نکردن ، جهت را فراموش نکردن ، شوق به کار ، این کار جهادی است .
که در این رویدادی که برگزار شد سعی بر این بود که مسئولین گروه های جهادی هر چه دقیق تر و بهتر بیانات مقام معظم رهبری را سرلوحه کار جهادی قرار دهند .
نام:
ایمیل:
* نظر: