آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۸۷۲۳
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۱
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس:
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس گفت: برنامه های فرهنگی باید متناسب با نیاز فعلی مخاطب تدوین شود.
به رسانه و فضای مجازی ناحیه بسیج دانشجویی فارس، سعید یوسفی امروز در جمع فراگیران دوره طرح ولایت کشوری به میزبانی بسیج دانشجویی استان فارس اظهار داشت: یک تشکل دانشجویی با توجه به ویژگی هایش سه  رسالت عمده شامل جذب نیرو، تربیت و پرورش نیروی کارآمد و اثرگذاری فرهنگی و اجتماعی دارد. 

وی حضور جوانان در محیط دانشگاه را به عنوان مخاطب فعالیت های فرهنگی، اجتماعی یکی از مهمترین فرصت ها برای تشکل های دانشجویی برشمرد و افزود: برنامه های فرهنگی باید متناسب با نیاز فعلی مخاطب تدوین شود. 

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با تاکید بر شناسایی دقیق استعدادها و برنامه ریزی برای شکوفایی آن ها گفت: 

یوسفی با بیان اینکه مطالعه و کتابخوانی همواره از دغدغه های مقام معظم رهبری بوده است اضافه کرد: یکی از راه های رشد عقلانی و تربیتی انسان ها، ایجاد روحیه مطالعه و کتابخوانی در آن هاست چرا که انس با کتاب و مطالعه موجب رشد فکری و عقلی فرد می شود. 


وی با بیان اینکه تحقق آرمان‌ های متعالی انقلاب اسلامی ایران مانند حضور سازنده، فعال و پیشرو در میان ملت ها و کسب آمادگی برای برقراری عدالت و معنویت در جهان در گرو تربیت انسان های عالم، متقی، آزاده و اخلاق مدار است، افزود: تحقق این هدف، نیازمند نقشه راهی است که در آن نحوه طی مسیر، منابع و امکانات لازم، تقسیم کار در سطح ملی و الزامات در این مسیر به صورت شفاف و دقیق مشخص شده باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر: