آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۸۷۵۷
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۳
معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس تاکید کرد؛
معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس گفت: یکی از خطرهای موجود در مسیر هر تشکیلاتی، ابتلای آن به روزمرگی است، از این رو آهنگ کار در یک تشکیلات اسلامی نباید چنین باشد.
به گزارش رسانه و فضای مجازی ناحیه بسیج دانشجویی فارس، قاسم علیپور امروز در ویژه برنامه کشوری دهه نشینی در حسینیه انقلاب اسلامی که توسط بسیج دانشجویی استان فارس برگزار شد، اظهار داشت: یکی از خطرهای موجود در مسیر هر تشکیلاتی، ابتلای آن به روزمرگی است، از این رو آهنگ کار در یک تشکیلات اسلامی نباید چنین باشد.

وی با بیان اینکه تشکیلات و تشکل در اصل برای انسجام بخشی و ایجاد وحدت رویه در جامعه اسلامی است افزود: اگر ایجاد تشکیلات بهانه ای برای انفکاک و گروه گروه شدن جامعه باشد، برخلاف اهداف متعالی اسلام است.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر استان فارس حرکت تشکل اسلامی را حرکتی مکتبی برشمرد و تصریح کرد: تشکل اسلامی تجمعی برای ساخته شدن افراد و تسهیلی در جهت مسیر الی الله است.

علیپور اضافه کرد: عدم همنوایی اعضا با تشکیلات یا همنوایی نامطلوب آن ها با تشکیلات هر دو آسیب بوده و مانع رشد، حرکت و اثربخشی تشکیلات در بین اعضا و جامعه است.

وی بیان داشت: مراقبت از نفوذ و مقابله با افراد نفوذی به ویژه نفوذ وابستگان به شرق و غرب و منحرفین از اسلام ناب محمدی(ص) یک اصل تشکیلاتی بوده که در صورت عدم برخورد هوشمندانه و حکیمانه با آن، به همه سطوح تشکیلات تسری پیدا می کند و تشکیلات را از درون استحاله می کند.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: