آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۸۸۳۲
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۲
تولیت آستان احمدی و محمدی(ع):
آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) گفت: به تبیین ارزش‌ها و مطالبه آرمان های انقلاب اسلامی پرداخته شود.
به گزارش رسانه و فضای مجازی ناحیه بسیج دانشجویی فارس ،آیت الله ابراهیم کلانتری در ویژه برنامه کشوری دهه نشینی در حسینیه انقلاب اسلامی که توسط بسیج دانشجویی استان فارس برگزار شد، به تبیین و توصیف مؤلفه های انقلاب اسلامی ایران از جمله همراهی و تبعیت عمومی مردم از رهبری واحد امام خمینی (ره) پرداخت و اظهار داشت: بر همه ما تکلیف است که با تمام ابزار های موجود از جمله فضای مجازی، هنر، شعر، ادبیات و سایر ابزار ها به تبیین ارزش ها و مطالبه آرمان های انقلاب اسلامی با آگاهی و غیرت دینی بپردازیم. 

وی در معرفی شخصیت حضرت امام خمینی (ره) به عنوان یک مؤمن واقعی به اسلام با تمام وجود و یک اسلام شناس حقیقی، به تبیین 5 دوره از زندگی گهربار ایشان از تولد تا پس از پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت.

 تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) در ادامه انقلاب اسلامی ایران را بزرگترین انقلاب دنیا برشمرد و تصریح کرد: نویسندگان و اندیشمندان بزرگ جهان نیز به این موضوع اعتراف کرده اند. 

کلانتری در این نشست که با موضوع «غیرت دینی، نماد انقلابی گری» و با حضور مجازی دانشجویان بسیجی از سراسر کشور برگزار شد، غیرت دینی را مبتنی بر شناخت و آگاهی دانست و آن را متمایز از تعصب و عصبانیت های قبیله ای برشمرد. 

وی بیان داشت: شناخت واقعیت ها از اقتضائات هر دانشجوی جوان مسلمان است.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: