آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۸۸۶۳
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۲
جانشین سازمان بسیج دانشجویی کشور:
حانشین سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: مسیر حرکت انقلاب به سمت رشد و روشنایی است.
به گزارش رسانه و فضای مجازی ناحیه بسیج دانشجویی فارس، علیرضا کیخا امروز  در ویژه برنامه کشوری دهه نشینی در حسینیه انقلاب اسلامی که توسط بسیج دانشجویی استان فارس برگزار شد، اظهار داشت: دانشجو نباید مشغول حواشی و  حوادثی باشد که سبب فراموشی  هدف کلان انقلاب اسلامی شود. 

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران حکومت الهی و عدالت را برقرار کرد، افزود: انقلاب اسلامی در فضایی پیروز شد که کسی در برابر قدرت های جهانی  توانایی مقابله کردن و ایستادگی نداشت.

جانشین سازمان بسیج دانشجویی کشور اضافه کرد: 
انقلاب اسلامی با قدرت و شکوه خود، دو قطبی شرق و غرب مادی را برهم زد. 

کیخا، گفت و گو و وابستگی را  دو مقوله جدا از هم برشمرد و تصریح کرد: علت مخالفت دشمنان انقلاب اسلامی با توسعه صنعت هسته ای ایران ترس از بمب اتم وکلاهک هسته ای نیست بلکه آن ها از استقلال سیاسی، فرهنگی، علمی و... ایران می ترسند.

جانشین سازمان بسیج دانشجویی کشور در این نشست که با موضوع «بیانیه گام دوم، سند تحقق دولت اسلامی» و با حضور مجازی دانشجویان بسیجی از سراسر کشور برگزار شد، گفت: دانشجو نباید نسبت به آینده ناامید باشد بلکه با واقع نگری پیشرفت های انقلاب اسلامی را ببیند. 

کیخا با بیان اینکه فریاد مداوم از عقب ماندگی ها سبب ایجاد نا امیدی در جامعه می شود ادامه داد: دانشجو در جغرافیای خودش باید تمام ابعاد انقلاب اسلامی و بیانیه گام دوم انقلاب را نسبت به زمان قبل از انقلاب ارزیابی کند و آن زمان است که حقیقت تأثیر شگفت انقلاب نمایان می شود.

وی با بیان اینکه دانشجو باید روایت درستی از تمامی ابعاد قبل و بعد از انقلاب داشته باشد، افزود: ساختار انقلاب اسلامی ضدفساد و مسیر حرکت انقلاب به سمت رشد و روشنایی است. 

جانشین سازمان بسیج دانشجویی کشور اضافه کرد: 
دانشجویان به جای تمرکز بر مصادیق، بر مسئله ها تمرکز کنند و ببینند که نارسایی ها چه بوده که سبب بروز مشکل شده و  درکدام قسمت ها خلأ قانونی و عدم نظارت وجود داشته است. 

کیخا تصریح کرد: کلان پروژه نفوذ در کشور عدم تحقق عدالت با استفاده از افرادی بوده که نسبتی با مسئولیت خود نداشته و سبب اخلال در سیستم شده اند.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: