آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۱۲۸۸۶۶
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۳
در دهه مبارک فجر؛
تنویر ثارالله خبر داد: محفل انس با قرآن به مناسبت دهه فجر در حرم علی بن حمزه برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی ناحیه ثارالله شیراز، به همت کانون بسیج هنرمندان ناحیه سپاه ثارالله شیراز و دستگاه‌های فرهنگی استان به مناسبت دهه مبارک فجر محفل انس با قرآن کریم در حرم مطهر علی بن حمزه علیه السلام برگزار گردید .
برگزاری محفل انس با قرآنبرگزاری محفل انس با قرآنبرگزاری محفل انس با قرآنبرگزاری محفل انس با قرآن

در این مراسم آیاتی از قرآن توسط حاج سید مصطفی حسینی قاری بین المللی قرآن و سید رضا نجیبی نفر اول مسابقات قرآن اوقاف استان فارس قرائت شد.

حجت الاسلام و المسلمین میرزا محمد مهدی جاوید مدیر مدرسه علمیه رضویه شیراز نیز در مراسم محفل انس با قرآن نیز گفت: پیوند انقلاب اسلامی ایران با قرآن کریم بوده که مکتب اسلام به آن اشاره دارد و توانسته است با رویکردی نوین آین اسلام را به جهانیان معرفی کند و به همان میزان در ترویج قرآن کریم و میدان عمل به موفقیت های چشمگیری دست یابد.

او گفت: دهه فجر تفسیری بر آیات رحمانی خداوند در سوره مبارکه فجر است که مانند ده شبانه روز میقات حضرت موسی (ع) در کوه طور برای مناجات با خداوند و نیز دهه ۶۰ هجری شمسی و قیام ابا عبد الله الحسین (ع) به عنوان مصادیق اعلی اشاره دارد.

جاوید گفت: انقلاب اسلامی ایران نیز استمرار حرکت انبیاء الهی و نهضت عشورای حسنی است که امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران این انقلاب را مرهون نهضت امام حسن(ع) می داند.

مدیر مدرسه علمیه رضویه شیراز گفت: اکنون نیز سکانداری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را حضرت آیت الله خامنه ای بر اساس این نهضت راهبردی می کند.

در پایان این مراسم از ۳۰ فعال قرآنی با اهدای جوایز و لوح سپاس تقدیر شد.



خبرنگار: جعفری
نام:
ایمیل:
* نظر: