آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۱۲۸۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲
تنویر ثارالله ؛
به مناسبت فرا رسیدن سالروز مبعث پیامبر مهربانی ها حضرت محمد(ص) و در راستای رزمایش مواسات و همدلی، کارگران روزمزد شهر شیراز مهمان سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز شدند.
به گزارش روابط عمومی ناحیه ثارالله (ع) شیراز ، به مناسبت فرا رسیدن سالروز مبعث پیامبر مهربانی ها حضرت محمد(ص) و در راستای رزمایش مواسات و همدلی، کارگران روزمزد شهر شیراز مهمان سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز شدند ،طی این مراسم که به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه ثارالله(ع) و با حضور و سخنرانی جانشین محترم سپاه فجر استان فارس برگزار شد و از این قشر زحمت کش جامعه تجلیل به عمل آمد.
رزمایش همدلی و مواسات با حضور کارگران برگزار شد

جانشین فرمانده سپاه فجر در این مراسم ضمن تبریک مبعث نبی مکرم اسلام (ص) و تقدیر و تشکر از دست اندرکاران برپایی این مراسم از زحمات این کارگران شریف قدردانی نمود.

سرهنگ عبدالله زاده بیان کرد: در طول تاریخ همیشه نبرد بین کفر و اسلام یا حق و باطل بوده است اما اسلام همواره دین دفاع و حمایت از مظلومین عالم است.

رزمایش همدلی و مواسات با حضور کارگران برگزار شد

وی اظهار داشت: بسیج و سپاه نیز در همین راستا همواره در راه اثبات نوع دوستی و مردم یاری بوده است که خدمات شایسته ای نیز در تمام بحران ها ( اعم از: دفاع مقدس ، سیل، زلزله، بیماری کرونا و واکسیناسیون) به مردم عزیز ارائه نموده است.

گفتنی است، این کارگران بدون اطلاع و آمادگی قبلی به این مراسم وارد شدند و در مراسم مولودی‌خوانی و جشن شرکت نموده، در نهایت نیز با اهداء بسته های معیشتی به ایشان از زحماتشان قدردانی شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: