پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۷:۲۴:۲۵
کد خبر: ۱۲۸۹۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۸
پيام تبريك ناحیه مقاومت بسیج سپاه داراب به مناسبت فرا رسيدن عيد سعيد فطر
ناحیه مقاومت بسیج سپاه داراب فرا رسیدن عید سعید فطر این عید بزرگ و اسلامی، شكر براي توفيق عبادت و توسل به بارگاه كبريايي حضرت حق و تعميق پيوند با ذات احديت و حضرت محبوب را به تمام مسلمانان و روزه داران تبریک عرض نمودند.
به گزارش خبرنگار تنویر در داراب، ناحیه مقاومت بسیج سپاه داراب فرا رسیدن عید سعید فطر این عید بزرگ و اسلامی، شكر براي توفيق عبادت و توسل به بارگاه كبريايي حضرت حق و تعميق پيوند با ذات احديت و حضرت محبوب را به تمام مسلمانان و روزه داران تبریک عرض نمودند.



نوای عید نزدیک است...

ايام ماه مبارك رمضان فرصتي گرانقدر بود تا بندگان صالح خدا روح زنگار گرفته از عادات دنيوي را در چشمه جوشان فيض باري تعالي صفايي بخشند و در شب‌هاي قدر، تسبيح فرشتگان را به گوش جان بشنوند كه از شام تا سحر بر بام فلك همنوا با مؤمنان زميني طنين‌انداز بوده و روزهاي اين ماه، شريف‌ترين لحظات يك مسلمان رسته از تعلق خاك بود كه مجالي مي‌يافت تا فارغ از هياهوي تغافل و دنيازدگي چندي در خلوت خويشتن مشام جان را به رايحه‌ دل‌انگيز كلام خدا معطر سازد.

 اجتماع روز عيد فطر مي تواند در پيوند و همدلي مسلمانان نقش آفرين باشد، آنان در گردهمايي روز عيد فطر و قرار گرفتن در کنار هم، اتحاد و انسجام اسلامي را به عرصه ظهور مي رسانند.این عید بزرگ درسايه سرشار از برکت و رحمت خود روح تعاون و اصلاح امور جامعه، و از بين بردن کاستي ها و معايب را در جامعه مي دمد و زندگي بشر را به سوي اعتدال رهنمون مي شود.

نماز عيد فطر همچنين تجلي وحدت و اقتدار مسلمين جهان است و فرصتي ديگر تا در اين نماز آسماني مسلمين به يکديگر نزديکتر شوند و ضمن اقامه اين فريضه الهي از حال يکديگر جويا شوند، به عبارت ديگر نماز عيد فطر فريضه اي است با ابعاد عبادي، اخلاقي و اجتماعي که از سوي خاندان وحي مورد تاکيد فراوان قرار گرفته است.

از ديگر برکات عيد سعيد فطر حل مشکلات اقتصادي و اجتماعي می باشد که در اين رابطه مي توان به پرداخت زکات فطره به عنوان عاملي ارزشمند براي فقرزدايي، توسعه اقتصادي و حل مشکلات اجتماعي در جامعه اسلامي اشاره کرد، زکات فطره يک تمرين اقتصادي عبادي براي امت اسلامي، در جهت ريشه کن کردن پديده زشت فقر در جامعه و توسعه عدالت اجتماعي است و همچنین از راههای تحقق حماسه اقتصادی می باشد.

در پايان ضمن تبريک عيد فطر به عموم مردم، اين عيد را به عنوان بهترين نماد از همکاري، همياري و همدلي و همفکري در جهان اسلام و نشان دهنده ي اتحاد، اتفاق، عزت و اقتدار مسلمانان در سراسر جهان می دانیم.

اميدواريم همگی ما توشه ای از اين ماه پربرکت فراهم کرده باشيم ...

--------------------------------------------
ناحیه مقاومت بسیج سپاه داراب

نام:
ایمیل:
* نظر: