پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۰:۱۱:۳۵
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
بدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
اعترافات تکان‌دهنده یک فرمانده ارتش آزاد؛
boletبدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
کادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
تلاش برای بازسازی سازمان نفاق؛
boletکادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
کد خبر: ۱۲۸۹۴۶
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان از گلباران قبور مطهر شهدا، سرکشی از خانواده شهدا و کاشت نهال با نام سرداران شهید ارسنجان، به مناسبت ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا خبر داد.
مراسم بزرگداشت روز شهدا در شهرستان ارسنجان برگزار شد. در این روز ارزشمند، برنامه های متنوعی از جمله گلباران قبور مطهر شهدا، سرکشی از خانواده معظم شهدا و کاشت نهال با نام سرداران شهید شهرستان اجرا شد.

سرهنگ پاسدار سیامک صادقی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: عزت و اقتدار ایران اسلامی به برکت خون پاک شهداست و با توجه به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب که فرمودند "زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست"، وظیفه امروز مسؤلین نظام و انقلاب در قبال خون شهدا سنگین است.

سرهنگ صادقی با اشاره به 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا و سالروز صدور فرمان حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تأسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی ایران گفت: گرامیداشت این روز به معنای واقعی قدردانی از ایثار و فداکاری خانواده‌های معظم شهدا و فرود آوردن سر تعظیم در برابر ازخودگذشتگی آنان درراه حفظ ارزش‌ها و هویت نظام جمهوری اسلامی است.

وی در پایان ضمن تبریک این روز به کارکنان بنیاد شهید شهرستان ارسنجان، خواستار تلاش مضاعف جهت خدمت صادقانه به خانواده معظم شهدا وایثارگران شد.




نام:
ایمیل:
* نظر: