آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۹۰۱۹
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴
بیانیه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی آباده در دیدار با طلاب حوزه:
جمعی از دانشجویان دانشگاه ازاد اسلامی واحد آباده با اساتید و طلاب حوزه دیدار و نسبت به شهادت طلاب در حرم رضوی ابراز همدردی و بیانیه ای را قرائت نمودند.
به گزارش رسانه و فضای مجازی ناحیه بسیج دانشجویی فارس، جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده جهت ابراز همدردی نسبت اتفاق اخیر حرم رضوی و شهادت طلاب، دیدار کردند که در این دیدار بیانیه ای نیز توسط نماینده شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی این دانشگاه قرائت گردید.

متن این بیانیه به شرح زیر میباشد.


در ابتدای این بیانیه آمده است: مسولین آستان قدس باید نسبت اتفاق پیش آمده اخیردر حرم امن رضوی واز بین رفتن امنیت جان زائران حضرت رضا سلام الله علیها پاسخگو باشند.

در ادامه با اشاره به سخن امام رضا علیه السلام که  می‌فرمایند:اگر مردم محاسن و برتری کلام مارا می‌دانستند قطعا از ما تبعیت می‌کردند، آورده شد:وظیفه سازمان صدا و سیما، حوزه های علمیه و سازمان های فرهنگی در سطح کشور تبلیغ عقاید صحیح و مطابق با متون معتبر است تا جریان‌های انحرافی با شبهه افکنی و تحریف، موقعیت به انحراف کشاندن جوانان را نداشته باشد اما متاسفانه علی رغم تاکیدات رهبر معظم انقلاب دیده می‌شود با برداشت نادرست از مفهوم راهبردی وحدت اسلامی تبیین حقایق یا رسانه‌ای نمی‌شود یا محدود می‌شود. 
در آخر نیز اعلام شد: جریان منحرف و بالادست آنها دولت‌های مستکبر و استعمار گر نخواهد توانست با اختلاف افکنی، امت اسلامی را از رسیدن به هدف خود باز دارد و مانند ید واحده به سمت زمینه سازی ظهور منجی عالم بشریت حرکت خواهد کرد. 
*شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آزاد اسلامی واحد آباده*
نام:
ایمیل:
* نظر: