آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۹۰۶۰
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۱

به گزارش رسانه و فضای مجازی ناحیه بسیج دانشجویی فارس، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز، در پی اظهار نظرات اخیر عاملین حقیقی وضع موجود، بیانیه‌ای صادر و ایشان را به مناظره در فضایی هدایت‌گرایانه دعوت کرد.

متن کامل بیانیه به شرح زیر می‌باشد:

بِسمِ اللّهِ الرَّحمنِ الرَّحیم
أَلَمْ یَأْنِ لِلَّذِینَ آمَنُوا أَنْ تَخْشَعَ قُلُوبُهُمْ لِذِکْرِ اللّهِ ... (۱۶ حدید)
شمشیر از نیام برکشیده جهاد تحریف
از ابتدای رویش انقلاب اسلامی ایران تاکنون، همواره جریان تحریف، تمام تلاش خود را جهت به انحطاط کشاندن مبانی و اصول انقلاب اسلامی و هم‌چنین نادیده‌گرفتن دستاوردهای آن نموده است.
در این میان افرادی وجود دارند که هست و نیستشان وابسته به حیات انقلاب اسلامی است و اتفاقا بسیاری از کمبودها، نارسایی‌ها و مشکلات موجود به‌دلیل عملکرد غلط و جناحی امثالهم به‌وجود آمده و هر از چند مدتی جهت جلوگیری از ممات رسانه‌ای خود، نقش اپوزیسیونی خود را پررنگ‌تر نموده و سعی در برهم زدن آرامش روانی جامعه دارند. اصلا می‌شود گفت که منافع این‌گونه افراد دقیقا در تضاد با آرامش مردم شریف ایران است.
آقایان فراموش نکرده‌اند که در دهه‌های گذشته، نظام و انقلاب اسلامی ایران، این جبهه مقاومت و پایداری، که همه‌ی عاقلان و سیاستمداران جهان به اقتدار، قدرت و توان راهبردی نفوذ آن در میان جوامع، ملت‌ها، کشورهای منطقه و جهان اقرار می نمایند، را یکی پس از دیگری، الگوی بیداری و پیشرفت خود جهت رهایی از زیر یوغ ظالمان جهانی قرار داده‌اند و نشانه های عینی این موضوع برایتان واضح و عیان است. با این وجود افرادی از بطن همین سرزمین، به جای حمایت از پیشرفت سرزمینشان، در جهت فریب افکار عمومی، مصادره به مطلوب نمودن موضوع مورد نظر و همچنین جهت خوش رقصی برای اربابان کثیفشان که دستشان به ریختن خون مردمان ایران آغشته است علنا اقدام به تخریب و تحریف می نمایند.
حضرات با فراموش کردن صبح جمعه متوجه شدنشان، اختلاس‌های نزدیک‌ترین افرادشان، معیشت مردم گرو گذاشتن در مذاکراتشان، سلامت مردم گرو fatf در دل کرونا و عدم واردات واکسنشان و ... همچنان کورسویی از رسیدن به قدرت و ثروت بیشتر دارند.
عاملین وضع موجود باید بدانند که اگر دین ندارند لااقل در هر مسلک و مرامی که هستند آزاده باشند؛ اقدامات دل‌سوزانه‌ی مسئولین نظام را که در واقع اصلاح اقدامات غلط آن‌ها، که در جهت پیشرفت ایرانی آباد، سربلند و مستقل در محدوده زمانی کوتاهی در حال انجام می‌باشد را حداقل با نگاهی به‌دور از بی‌انصافی نسبت به مسائل و شرایط گذشته قضاوت ننمایند وگرنه تاریخ در مورد امثال شما خواهد نوشت که چه تظلماتی را بر هم نوعان خودتان روا داشتید.
حال که تذویر دشمن در تخریب و تغییر حقایق انقلاب اسلامی به اوج خود رسیده، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز ضمن محکوم نمودن فرافکنی و تحریف در انقلاب اسلامی، در جهت شفافیت و نمایان نمودن حقیقت از جناب آقای مصطفی تاج‌زاده باتوجه به مصاحبه اخیرش دعوت به‌مناظره می‌نماید.
وَالسَّلَامُ عَلَى مَنِ اتَّبَعَ الْهُدَى
انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: