پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۱:۴۴:۳۱
کد خبر: ۱۲۹۰۷۸
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۷
به مناسبت ماه مبارک رمضان؛
بمناسبت ماه مبارک رمضان، نشست صمیمی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهر و امام جمعه شهرستان مهر با طلاب و روحانیون در دفتر امام جمعه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه شهرستان مهر؛ بمناسبت ماه مبارک رمضان، نشست صمیمی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهر و امام جمعه شهرستان مهر با طلاب و روحانیون در دفتر امام جمعه برگزار شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مهر در این نشست، با اشاره به فتنه های مختلف علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول 40 سال گذشته، بیان داشت: دشمنان با ایجاد فتنه های زیادی از زمان شروع حرکت انقلاب اسلامی، سعی در سرنگونی این نظام داشتند، که با مدیریت و هدایت امام راحل و رهبری عزیز خنثی شدند و یکی از بزرگترین آن فتنه ها جنگ عراق علیه ایران بود که دشمن از روبرو با ما وارد جنگ شد.

حجت الاسلام محمدی افزود: دشمن بعد از ناامید شدن از جنگ سخت، تمام قد از راه جنگ نرم و اقتصادی وارد شد و قصد دارد با نفوذ در دانشگاه ها و حوزه های علمیه اعتقادات مردم را ضعیف کند و از این دو نهاد تاثیر گذار در راستای اهداف خود استفاده کند.

محمدی اظهار داشت: تقوا یکی از ارکان بصیرت است، که اگر در بدنه نظام به صورت عملی ظهور و بروز داشته باشد، هیچ فتنه ای نمی تواند به اسلام و نظام های اسلامی خدشه وارد کند.

وی به اهمیت نقش طلاب و روحانیون در روشنگری آحاد جامعه و بصیرت افزایی اشاره کرد و افزود: طلاب حوزه های علمیه باید ضمن ارتقای دانش و تقویت بنیه اعتقادی خویش، به مسایل روز اشراف کامل داشته و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی را الگوی خویش قرار دهند.

حجت الاسلام سفار امام جمعه شهرستان مهر در این دیدار درخصوص مسایل فرهنگی، اجتماعی، دینی و مسایل مختلف و روز جامعه ، و بر تقویت جایگاه مساجد در جامعه تاکید کرد و  بیان داشت: نقش روحانیون در مسایل فرهنگی، دینی و اجتماعی جامعه حایز اهمیت است.

وی با تشکر از طلاب و روحانیون شهرستان مهر در انجام فعالیت های فرهنگی و اجتماعی گفت: تقویت جایگاه مساجد در بخش های مختلف برای ایجاد امیدآفرینی، افزایش آگاهی و بصیرت در سطح جامعه بسیار مورد اهمیت است.


نام:
ایمیل:
* نظر: