آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۹۰۸۲
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰
بیانیه سپاه فجر استان فارس
بیانیه سپاه فجر استان فارس بمناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران
بسمه تعالی
بیانیه سپاه فجر استان فارس بمناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران
دوم اردیبهشت سالروز بنیاد نهادن  نهال ارزشمند به دست حضرت امام خمینی(ره) بنیان گذار جمهوری اسلامی در سال1358  است که امروز این ساختار الهی  تبدیل به شجره ی طیبه ی گشته و آوازه ی عزت مندی سپاه  و دفاع از مظلوم آن در سراسر گیتی طنین انداز شده است . ماهیت خدامحور و ولایتمدار سپاه از آن روز برآمدن  تا کنون ذره ای تردید در انجام رسالت خود ندیده  و کمترین تغییری در ماهیت و رسالت انقلابی خویش راه نداده است . راز موفقیت و توفیق سپاه درهمین الهی و ولایی بودن است که امروز برتری در همه صحنه های نبرد را از دشمنان به سرکردگی آمریکای جنایتکار سلب نموده است .در شرایط حاضر سپاه ، تهدیدات را یکی پس از دیگری تبدیل به فرصت نموده و در جنگ ترکیبی دشمنان انقلاب اسلامی در هر سطحی آنان را به شکست کشانیده است و اولویت های آن برای مقابله با نظام مقدس اسلامی ایران را به ترجیحات دیگری در جنگ نرم تبدیل نموده است .  
سپاه بنیاد خود را بر معنویت حماسی ، عقلانیت دینی و انقلابی، اخلاص در عمل ، توکل به خدا و دست یابی به آخرین فن آوری روز در دفاع از انقلاب اسلامی و دستاوردهای متعالی آن استوار نموده است . امری که فضایی دل انگیز را برای سپاه و رعب انگیز برای دشمنان ایجاد نموده است . همین مفاهیم موجب حرکت، پویایی و بالندگی  این نیروی انقلابی در سطوح داخلی و خارجی مطابق با نیاز انقلاب اسلامی است . سپاه در تمام صحنه ها با مردم بودن را برای خود یک اصل ثابت دانسته و در هر شرایطی خود را هم عرض با ملت شهید پرور و قهرمان ایران اسلامی می پندارد.کارنامه درخشان سپاه در کمک های مومنانه ، همیاری با هموطنان در صحنه بلایای طبیعی از قبیل سیل و زلزله ، دژ استوار بودن در مقابل تهدیدات سخت و نیمه سخت ، پیشتاز بودن در بصیرت بخشی و جهاد تبیین برای مواجهه با جنگ نرم و جنگ شناختی امروز دشمن همه و همه گواه برا این معناست.
سپاه امروز به طور مطلق بر این باور است که در شرایط کنونی مبتنی بر فرمان ولی امر مسلمین "جهاد تبیین " یک راهبرد قطعی ، فوری و ضروری برای خنثی سازی جنگ شناختی وتحریف دستاوردهای انقلاب اسلامی است و می بایست این رهنمود حکیمانه را همگان یک رسالت دینی ، انقلابی و ملی تلقی نمایند و سپاه در تحقق این این امر نورانی لحظه ای دریغ نخواهد نمود. دشمنان انقلاب اسلامی  امروز به واسطه ی هم افزایی و تعامل مومنانه نیروهای مسلح در جمهوری اسلامی یارای رویارویی در جنگ سخت در برابر ایران اسلامی را از دست داده اند و به همین دلیل دروغ پراکنی و تحریف اسلام و انقلاب و ایران را در صدر راهبردهای خود قرار داده اند که این مکر آنان هم انشاءالله با جهاد تبیین ملت بزرگ ایران خنثی گشته و موجبات رشد بیشتر بینش اسلامی ، انقلابی و ملی آحاد ایرانیان فراهم خواهد آمد .
سپاه فجراستان فارس ضمن گرامیداشت این روز فرخنده و یاد و خاطره ی همه شهیدان و ایثارگران سرفراز و تکریم خانواده های معظم آنان، این اطمینان را به ملت عزیز ایران به ویژه مردم شریف و ولایتمدار پانزده هزار شهید گلگون کفن استان فارس خواهد بخشید که هر لحظه از این نهاد مقدس، پاسداری نموده و به فضل الهی و یاری آحاد مردم عزیز ایران در مقابل دشمنانی که در مقابل دین و دنیای ملت قهرمان ما بایستند خواهد ایستاد .
ولله الحمد
نام:
ایمیل:
* نظر: