جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۳:۵۱:۵۷
کد خبر: ۱۲۹۰۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۴
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خرامه، از فعالان حوزه اطلاع رسانی شهرستان خرامه و روابط عمومی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خرامه، به مناسبت روز خبرنگار تشکر کرد و این روز را به جامعه خبری این شهرستان تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار تنویر از خرامه، محمدعلی شیبانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خرامه گفت : خبرنگاران بايد تلاش کنند در حوزهٔ خبرى ابتکار عمل را در دست گيرند و به‌صورت عامل سازمان‌ها درنيايند. خبرهاى ارسالى سازمان‌ها معمولاً براساس مصالح خود سازمان تهيه مى‌شود و رويکرد آن به زواياى مثبت کار توجه دارد و بيشتر به‌منظور تبليغات تهيه شده است، در حالى‌که اگر خبرنگار ابتکار عمل را در دست داشته باشد. مى‌تواند به عمق قضايا دست پيدا کند. از اين‌رو خبرنگاران بايد شناخت بسيار مناسب از بخش‌هاى حوزهٔ فعاليت خود داشته باشند و به‌طور مستمر با آنان در ارتباط باشند تا بتوانند راوى شايسته وقايع باشند. اين موضوع از زاويه ديگرى نيز قابل بيان است و آن اينکه شناخت مناسب حوزه موجب مى‌شود خبرنگار از انتشار خبر غيرواقعى جلوگيرى کند.

سرهنگ شیبانی گفت : پوشش اخبار حوزه های مختلف مهم است؛ از اين‌رو پوشش اخبار هر حوزه به يک خبرنگار واگذار مى‌شود. انتخاب خبرنگار براى يک حوزهٔ خاص، به توانائى‌هاى تخصصى و فردى و علاقه‌مندى خبرنگار بستگى دارد.

انتهای پیام/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: