آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۹۱۲۳
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۳
به مناسبت روز جهانی قدس؛
به مناسبت روز جهانی قدس؛ سپاه فجر استان فارس بیانیه ی صادر نمود.
بسمه تعالی

بیانیه سپاه فجر استان فارس به مناسبت روز جهانی قدس1401

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که  به تدبیر پیشوای آزادگان و مسلمانان عالم، حضرت امام خمینی (ره) به عنوان "روز جهانی قدس" نام نهاده شد، رمز الهی و درخشانی  است  که به طور شتابنده  به گفتمان حق طلبان و آزادیخواهان عالم تبدیل گشته است. راهبرد حکیمانه امام راحل عظیم الشان( قدس سره الشریف) ، و تکوین ندای توحید گرایانه مسلمانان مبنی بر اتحاد آحاد امت اسلامی  برای حفظ سرزمین مقدس فلسطین و قدس شریف در طول سالیان بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی موجب تحکیم ایمان و اراده و شکل گیری جبهه جدیدی علیه صهیونیسم جهانی در موقعیت سرزمین های اشغالی گشته است .

اقدام جهادی و مقاوم رزمندگان جغرافیای مقاومت از یک سو و انزجار مسلمانان از رژیم کودک کش صهیونیستی از سوی دیگر، امروز کیان اسرائیل غاصب را به طور یکجا و مطلق در معرض فروپاشی نهایی قرار داده است  آنگونه که سخن"نیل تا فرات" را از مخیله آنان خارج نموده و در صدد ایجاد حصار به دور خود هستند .نابودی اسراِِئیل امری قطعی و حتمی است و البته نیازمند صبر راهبردی و استقامت در مسیر است و این مبتنی بر کلام خدای متعال است که فرمود:" وَقُلْ جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ كَانَ زَهُوقًا". و بگو حق آمد و باطل نابود شد آرى  باطل همواره نابود شدنى است (الاسراء: ۸۱) بر همین اساس، هیچ قدرت غربی ، عبری و عربی نیز توان احیای رژیم صهیونیستی را ندارد . اگر چه در اقدامات روانی و تبلیغاتی نمایشی از قدرت در حوزه مناسبات با برخی دولت های بدون پشتیبان در امت اسلامی از خود به جای بگذارد .

اسرائیل  امروز در مقابل قدرت ایمان و عقلانیت معنوی مجهز به آخرین فنآوری روز جبهه مقاومت  منافع حیاتی خود را در معرض شکستی بی انتها می بیند به طوریکه این عزم و ایمان آن رژیم منحوس را به باتلاقی از ناامیدی و اضمحلال کشانیده است و در این راه آمریکای  دچار افول نیز قادر به نجات او نیست و قبل از رسیدن آمریکا، اسرائیل به انهدام رسیده است.اگر اسرائیل روزی در جنگ شش روزه مساحت خود را سه برابر  می نمود امروز در مقابل غزه یارای کمترین مقاومت را نیز ندارد و می بایست برای در امان ماندن از برتری هوایی جبهه مقاومت، پناهنگاهها را توسعه دهد و این یعنی شکست پذیری هستی شناختی و از بین رفتن حباب امنیت وجودی اسرائیل . از سوی دیگر همه معانی فلسطین تحول یافته است فلسطین یعنی امت اسلامی و امروز این معنا تثبیت یافته است . فلسطین بعد از انقلاب اسلامی دیگر تنها نبوده و نخواهد بود قلب ملت بزرگ ایران با ملت قهرمان فلسطین است . این همبستگی دینی و قرآنی است که موجبات نشاط در جبهه مقاومت و افسردگی و یاس در جبهه کفر و نفاق بوجود آورده است .

سپاه فجر استان فارس نیز ضمن پاسداشت این همدلی و همراهی با ملت قهرمان فلسطین و گرامیداشت راهبرد توحیدی معمار کبیر انقلاب اسلامی با دعوت از مردم سرزمین 15 هزار شهید ولایتمدار در استان فارس برای اقدام همگانی مبتنی بر راهبرد" جهاد تبیین" در جهت روشن ساختن اذهان عمومی از جنایات اسرائیل غاصب و تبلیغات دروغین استکبار جهانی ، اعلام می دارد خانواده بزرگ پاسداران و بسیجیان این خطه از ایران اسلامی همگام با ملت عزیز ایران و سایر مسلمانان جهان در مراسم حماسی روز جهانی قدس حضور انقلابی و معنوی خویش را به نمایش خواهد گذاشت و بر همگان تبیین  خواهد نمود که تنها راه حل مسئله فلسطین بر اساس سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران بازگشت همه فلسطینیان به سرزمین خویش و اعلام همه پرسی برای تعیین سرنوشت عمومی این کشور اسلامی است و هر گونه راه حل دیگری اعم از سازش و غیر آن را انحراف بزرگ از آرمان فلسطین قهرمان می داند.   

ولله الحمد

سپاه فجر استان فارس

نام:
ایمیل:
* نظر: