آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۹۱۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱
به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس؛
بیانیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون به مناسبت روزجهانی قدس۱۴۰۱
بسم الله الرحمن الرحیم
«وَلَا یَطَئُونَ مَوْطِئًا یَغِیظُ الْکُفَّارَ وَلَا یَنَالُونَ مِنْ عَدُوٍّ نَیْلًا إِلَّا کُتِبَ لَهُمْ بِهِ عَمَلٌ صَالِحٌ إِنَّ اللَّهَ لَا یُضِیعُ أَجْرَ الْمُحْسِنِینَ»
(سوره توبه، آیه ۱۲۰)
روز جهانی قدس، روز سرنوشت فلسطین و نمادی بین المللی برای مقابله با ظلم و اشغالگری رژیم غاصبی است که فرزند نامشروع استعمار آمریکا و انگلیس و صهیونیزم بین المللی است.
حضرت امام خمینی(قدس سره) ۲۵ مردادماه سال ۱۳۵۸، جمعه آخر ماه مبارک رمضان را به نام «روز جهانی قدس» نام گذاری فرمودند که هدف آن زمینه سازی اتحاد و انسجام مسلمین و آزادی خواهان جهان برای کوتاه کردن دست رژیم غاصب صهیونیستی و پشتیبانان آنان از سرزمین های اشغالی، و تبدیل مسئله فلسطین به مسئله اول جهان اسلام بود.
امروز همه آزادی خواهان و پیروان ادیان الهی بر محو این غده سرطانی و کانون فتنه جهان اتفاق نظر دارند و بیش از هر زمان دیگری این حقیقت اثبات شده است که مسئله فلسطین فراموش شدنی نیست.
رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی بیش از هفت دهه، سرزمین فلسطین و مسجدالاقصی قبله اول مسلمانان را تحت سیطره خود قرار داده و هر نوع جنایت غیر انسانی را مرتکب می شود و با کمال تأسف مجامع بین المللی و قدرت های زورگو و سلطه گر عالم نه تنها آن را محکوم نمی کنند بلکه با انواع حمایت ها از رژیم اشغالگر، داغ دل مسلمین بخصوص مردم مظلوم فلسطین را بیشتر می کنند و با ارائه طرح های مختلف در صدد لاپوشانی از آن همه جنایت و تضییع حقوق ملت فلسطین می شوند کما اینکه طی سالهای گذشته با طرح صلح بین اعراب و اسرائیل غاصب و طرح معامله قرن، به دنبال عادی سازی توسعه روابط با رژیم صهیونیستی هستند.
و اما آرمان فلسطین بعنوان یکی از آرمان های انسانی انقلاب شکوهمند اسلامی، همواره در دل و جان ملت های مسلمان و آزاده جهان زنده است چرا که از خون هزاران شهید جبهه مقاومت بخصوص سیدالشهدای مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی، این درخت تنومند و مستحکم با محوریت قدس شریف می روید تا بر سراسر فلسطین اشغالی سایه افکند و بساط ظلم و ستم را از سر ملت مظلوم فلسطین جمع کند و فرمایش ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) که فرمودند: "رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید" را محقق گرداند.

ما میراث دار حضرت امام خمینی(ره)، انقلاب و شهدای والامقام هستیم و تا آزادی کامل قدس شریف، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را فراموش نمی کنیم.

در پایان اعلام می داریم ما پاسداران و  بسیجیان  سپاه کازرون  به پای این آرمان تا پای جان ایستاده ایم و از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهیم کرد و همراه، همدل و همگام با ملت بزرگ و غیور ایران اسلامی و ملت های مسلمان و آزاده جهان در راهپیمایی روز قدس امسال نیز با حضور پرشور و حماسی خود، فریاد عدالت خواهی و ظلم ستیزی سرداده و از ملت مظلوم فلسطین تمام قد حمایت خواهیم نمود.

باشد که ان شاء الله این فریادها همچون موشک های فجر و سجیل بر فرق صهیونیست های غاصب فرو ریزد و رژیم جهنمی صهیونیستی را از پای درآورد و ملت فلسطین را بر سرنوشت خود حاکم گرداند.
وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ

     ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون
رمضان المبارک ۱۴۴۳ – اردیبهشت ماه
نام:
ایمیل:
* نظر: