آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۹۱۳۱
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸
عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاههای کازرون؛
عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاههای کازرون؛تکیه بر اسرائیل تکیه بر بادکنک درحال انفجار است که دول مرعوبش را هم بر بادخواهد داد

جواد رئیسی عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاههای کازرون در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه روز قدس گفت:رژیمی که با ارابه های مرگ و وحشت سرزمین های مقدسی را به اشغال خود درآورده و برای هر وجب از این خاک غصب شده خونهای مظلومانی  از کودک و زن و هر انسان بیگناه دیگر را بر زمین ریخته است.
وی در ادامه افزود:مسئله فلسطین نه مسئله آب و خاک مردم این سرزمین ؛ بلکه مسئله جهان اسلام است ، چرا که فلسطین پاره تن امت اسلام است و این امت اسلامی هستند که باید به یاری فلسطین بشتابند.
این دانشجوی انقلابی در بخش دیگری از سخنانش گفت: هر انسان آگاه و آزاده ای در جهان ، مدافع فلسطین است . امروز دوقطب و دو جبهه در جهان باید تعریف کرد.  جبهه کفر و ظلم که رژیم نامشروع اسرائیل را زائیده و پرورش داده و جبهه  حق و آزادی که در حمایت از فلسطین به مبارزه برخاسته است.
این فعال دانشجویی با اشاره به زوال رژیم صهیونیستی گفت: امروز بشریت بیدار شده و ندای مظلومیت مردم فلسطین را می شنود و بوق های رسانه ای صهیونیستی دیگر نمی توانند به اغواگری و هوچیگری بپردازند. بر همین اساس است که وضعیت این رژیم نسبت به یک دهه قبل به سمت زوال و نابودی رفته است.
عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی اظهار داشت: امروز به یمن مجاهدتهای رزمندگان جبهه مقاومت، ما در پشت مرزهای  این رژیم  غاصب ایستاده ایم و لرزه به هیمنه پوشالی شان انداخته ایم. آنها، امروز از فرط زبونی و خواری به دنبال رسانه ای کردن و هویدا شدن روابطشان با دول  مرتجع و خودباخته عربی هستیم تا شاید آبروی از دست رفته شان را بازیابی کنند و زهی خیال باطل.
جواد رئیسی افزود:امروز، ایادی رژیم غاصب و کودک کش در هر کشوری  در خاورمیانه  نباید روی آرامش ببیند و نیروهای نظامی جمهوری اسلامی  و دستگاه دیپلماسی نباید بگذارند کشورهای همسایه تبدیل به مامن امنی برای این کفتارصفتان گردد.
این دانشجوی بسیجی با تاکید به برگزاری انتخابات آزاد در فلسطین اظهار داشت: اکنون که مدعیان حقوق بشر و دمکراسی در مقابل این اشغالگری ها و جنایتهای ضد بشری کتمان حق نموده و با این رژیم غاصب همکاری می نمایند و حاضر نیستند با نسخه انتخابات آزاد سرنوشت این ملت مظلوم را بر کشورشان تعیین کنند، بر دولت ها حامی فلسطین واجب است که این مردم مظلوم را به سلاح ها و تسلیحات لازم مجهز ، تا بتوانند حق از دست رفته خود را از چنگال صهیونیستهای غاصب بستانند و یا آنها را وادار به برگزاری انتخابات آزاد نماید.
وی در پایان سخنانش خطاب به دولتهای عربی سرسپرده به جهان غرب گفت:متاسفانه برخی دولت های مزدور و یا مرعوب عربی ، که راه حل مساله فلسطین را سازش و تعامل با این رژیم می دانند،  باید بدانند که تکیه دادن و  یادگاری نوشتن روی دیوار  این رژیم صهیونیستی همانند تکیه دادن و یا یادگاری نوشتن بر روی بادکنک است که موج و صدای انفجار نابودیش شما را هم درخواهد نوردید. پس هوشیارانه و آگاهانه با ندای مظلومانه مردم فلسطین همراه شوید که به حول و قوه الهی نصرت و پیروزی نزدیک است و این وعده صادق خداوند در قرآن است .
نام:
ایمیل:
* نظر: