جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۷:۱۳:۵۲
کد خبر: ۱۲۹۱۳۳
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۷
بیانیه سپاه ناحیه احمدبن موسی علیه السلام شیراز:
به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه احمدبن موسی علیه السلام شیراز، به مناسبت روز جهانی قدس، سپاه ناحیه احمدبن موسی علیه السلام شیراز بیانیه ای صادر کرد، در قسمتی از این بیانیه آمده است: آمریکا و اسرائیل غاصب که روزی امنیت جهان را به یدک می کشیدند و خود را هژمون در حوزه‌های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی می دانستند؛ امروز این هژمون به شدت ضعیف شده و روز به روز در حال افول می باشد.
در ادامه این بیانیه،با بیان این که آمریکا و یهودیان آمریکایی در حوزه اقتصادی؛ با تمام توان پشتوانه مالی اسرائیل بودند؛ امروز شاهدیم که آمریکا در حوزه اقتصادی ضعیف شده و اگر کمک و همراهی کشورهای عربی نبود نمی توانست حتی به مدیریت کشور خود بپردازد. 
رژیم آپارتاید اسرائیل که روزی امنیت کشورهای منطقه را تأمین می‌کرد امروز در داخل این رژیم صهیونیستی امنیت از بین رفته و هر ساعت در حال آماده باش کامل می باشند. ترس تمام وجود اسرائیل را فرا گرفته است
 در ادامه این بیانیه آمده است؛ رژیم اشغالگر قدس روزی با سنگ های ریز مردم مظلوم فلسطین اشغالی مورد حمله قرار می‌گرفتند، حتی فکرشان هم خطور نمی کردتا این سنگ ریزه ها روزی تبدیل به موشک ها و پهپادهای شود که بر سر این رژیم صهیونیستی فرود‌آیند. 
امروزهمه جهانیان نظاره گر این واقعه مهم هستند که ترس تمام وجود اسرائیل را فرا گرفته و لحظه‌ای احساس آرامش ندارند.
روابط عمومی سپاه ناحیه احمدبن موسی علیه السلام شیراز در ادامه این بیانیه،ضمن حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، جهت اطمینان خاطر مردم مظلوم فلسطین و کودکان بی گناه که هر روز شاهد شهید شدن آنها توسط این رژیم کودک‌کش و غاصب بودیم بیان داشت: بسیجیان سپاه ناحیه احمدبن موسی علیه السلام شیراز همگام با مردم همیشه در صحنه روز جهانی قدس را با حضور پرشور خود گرامی داشته و نویدبخش از بین رفتن این رژیم غاصب به جهانیان خواهند شد. 
در پایان، سپاه ناحیه احمدبن موسی علیه السلام شیراز ضمن تقدیر و تشکر از حضور پرشورمردم انقلابی و همیشه در صحنه، نویدبخش واقعه مهم از بین رفتن تفکر صهیونیستی اسرائیلی در اقصی نقاط جهان شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: