آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۹۱۴۸
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۸
جمعی از نمایندگان و مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه های شهر شیراز، عصر روز پنج‌شنبه ۸ اردیبهشت‌ماه در جلسه‌ی رمضانی با حجت الاسلام و المسلمین کلانتری، تولیت آستان احمدی و محمدی (ع) به گفتگو پرداختند.
محمد تاج بخش، نماینده قرارگاه شهید احمدی روشن استان فارس در ابتدا با اشاره حضور دانشجویان بین الملل در کشور گفت: این ظرفیت عظیم میتواند در جهت تبلیغ و صدور گفتمان انقلاب اسلامی مفید باشد. وی همچنین بر اهمیت نقش اساتید و علمای اندیشه ورز و تقویت مبانی اعتقادی دانشجویان در فضای حرم برای تربیت مدیران آینده انقلاب تاکید کرد.

بهروز خوشنود، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ضمن اشاره بر شأن و جایگاه شهری، ملی و بین المللی حرم بیان داشت: با توجه به گسترش آسیب های اجتماعی، نقش محوری حرم در چنین مسائلی میتواند برجسته باشد.

سید محمدمهدی نعمت‌اللهی، جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز با ذکر اهمیت رسانه و فضای مجازی به عنوان ابزار اصلی جهاد تبیین بیان داشت: حرم شاهچراغ (ع) پتانسیل بالایی در زمینه تبیین و نشر آن در فضای مجازی دارد که نیازمند بهبود بسترهای موجود این آستان می‌باشد.

در ادامه پیمان زندی مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز گفت: علاوه بر برنامه‌ریزی آستان در جهت جریان‌سازی فکری و فرهنگی برای زوار، برای عموم مردم شهر و به‌خصوص دانشجویان شیراز نیز امری ضروری است.

محمد محمدی مسئول مطالبه‌گری بسیج دانشجویی داشگاه شیراز در ادامه گفت: امروزه با جهاد تبیین و جنگ روایت ها در قلب تهاجم عظیم فرهنگی هستیم.
وی ادامه داد نیازی به تبیین جهاد تبیین نیست، بلکه بایستی وارد عمل شویم آنهم با فعالیت های هنرمندانه و نه سطحی. تا ان‌شاءالله بتوانیم در جنگ روایت ها به پیروزی و آگاه سازی جامعه برسیم.

حسین تقی‌خانی، مسئول بسیج دانشکده الهیات دانشگاه شیراز به طرح ایده هایی همچون نشریات و برنامه های صوتی در فضای حرم پرداخت و آمادگی بسیج را برای همکاری با آستان احمدی و محمدی اعلام کرد.

در پایان، تولیت آستان و معاونت فرهنگی ایشان نیز ضمن ابراز امیدواری از خلق ایده های نو، از تعامل دو جانبه دانشگاه و تولیت استقبال کردند.
نام:
ایمیل:
* نظر: