آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۹۱۵۰
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۹
مسئول دفتر نمایندگی در سپاه شهرستان کازرون؛
مسئول دفتر نمایندگی در سپاه شهرستان کازرون خبر داد: به مناسبت هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه و بسیج 30ویژه برنامه در سطح شهرستان کازرون برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون؛حجت الاسلام والمسلمین رسول محمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون بیان داشت: در راستای بزرگداشت مقام شهید مطهری در هفته عقیدتی و سیاسی سپاه و بسیج، 20ویژه برنامه در سطح این شهرستان برگزار می شود.
 حجت الاسلام والمسلمین محمدی به مناسبت شهادت شهید مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سپاه و بسیج، اظهار کرد: فلسفه نام‌گذاری این هفته به عنوان هفته عقیدتی بیانگر ضرورت تجلی تفکر است و در سایه تعمق اندیشه شهید مطهری، سپاه و بسیج می‌تواند انسان‌هایی تربیت کند که در پیش روندگی انقلاب اسلامی، پیشگام باشند.
وی تصریح کرد: موفقیت این نهاد مکتبی و نظامی در راستای تربیت جوانان مصمم و ولایی در اجرای ماموریت‌ها و وظایف محوله، مرهون آموزش‌های اسلام ناب محمدی و مجاهدت روحانیت متعهد و توانایی شهید مطهری است.
مسئول دفتر نمایندگی در ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون با بیان اینکه اندیشه شهید مطهر مختص دوره تاریخی خاصی نیست و برای آیندگان قابل فهم و راهگشاست، مطرح کرد: شهید مطهری فردی اندیشه ساز بود که همواره جلوتر از زمان خود حرکت می‌کرد و مطالعه آثار وی ، تاثیرات خوبی در تحکیم مناسبات جامعه ما خواهد داشت.
وی  با اشاره به اینکه در هفته عقیدتی و سیاسی سپاه، برنامه‌های متنوع و متعددی در دستور کار قرار گرفته، ادامه داد: ۱۲ اردیبهشت روز شهید مطهری، خدامحوری و اعتقاد به معاد، ۱۳ اردیبهشت روز شهید مطهری، ترویج معنویت و اخلاق، ۱۴ اردیبهشت روز شهید مطهری، جهاد و تلاش برای زمینه سازی ظهور، ۱۵ اردیبهشت روز شهید مطهری،  عدالت، مبارزه با فساد و استکبار ستیزی، ۱۶ اردیبهشت روز شهید مطهری، ترویج سبک زندگی اسلامی و مقابله با فرهنگ غربی، ۱۷ اردیبهشت روز شهید مطهری و شناخت فتنه‌های زمان و ۱۸ اردیبهشت روز شهید مطهری،  تربیت نسل جوان متعد و انقلابی، نام‌گذاری شده است.
محمدی اذعان داشت: تبیین و ترویج اندیشه شهید مطهری، تقدیر و تجلیل از مربیان برتر، تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگر ، فراخوان تهیه و تدوین مقاله، برگزاری مسابقه نقاشی خطاطی، برگزاری نشست بصیرتی فرماندهان با توجه به فرمان جهاد تببین، برگزاری صبحگاه مشترک و زنگ سپاس معلم توسط بسیج دانش‌آموزی و برگزاری حلقه‌های جهاد تبیین توسط بسیج دانشجویی از برنامه‌های ما برای این هفته است.
وی در پایان ولایتمداری و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب و افزایش بصیرت سیاسی در جامعه کنونی را لازم و ضروری دانست و افزود: حول محور ولایت فقیه بودن و حرکت در رکاب ولایت از وظایف مهم و شاخص حوزه نمایندگی در سپاه است.
نام:
ایمیل:
* نظر: