کد خبر: ۱۲۹۱۵۵
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۵
سازمان بسیج فرهنگیان فارس
به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج فرهنگیان استان فارس، سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر در دیدار با دکتر عسکری مدیر محترم اداره کل آموزش و پرورش استان فارس بیان داشتند:شهید مطهری بهترین شاخص و الگو برای معلمان و اساتید است؛ تبیین زوایای مختلف شخصیت این شهید بزرگوار برای جامعه فرهیخته فرهنگیان باید مورد توجه مسئولان و دست اندرکاران آموزش و پرورش قرار بگیرد

فرمانده سپاه فجر:شهید مطهری بهترین شاخص و الگو برای معلمان و اساتید است

سردار بوعلی گفت: تبیین زوایای مختلف شخصیت این شهید بزرگوار برای جامعه فرهیخته فرهنگیان باید مورد توجه مسئولان و دست اندرکاران آموزش و پرورش قرار بگیرد.به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج فرهنگیان استان فارس، سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر در دیدار با دکتر عسکری مدیر محترم اداره کل آموزش و پرورش استان فارس بیان داشتند:شهید مطهری بهترین شاخص و الگو برای معلمان و اساتید است؛ تبیین زوایای مختلف شخصیت این شهید بزرگوار برای جامعه فرهیخته فرهنگیان باید مورد توجه مسئولان و دست اندرکاران آموزش و پرورش قرار بگیرد.


دیدار فرمانده و جمعی از معاونین سپاه فجر فارس با مدیرکل به مناسبت روز معلم

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج فرهنگیان استان فارس، سردار بوعلی در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس ضمن تبریک فرارسیدن روز معلم، گفت: آموزش و پرورش و معلمان یکی از ارکان اساسی و تاثیرگذار در تربیت شخصیت نسل نوجوان و جوان کشور هستند و تلاش و زحمات این قشر فرهیخته شایسته تجلیل و تقدیر است.

وی ضمن پاسداشت یاد و خاطره شهید والامقام استاد مرتضی مطهری، گفت: تبیین زوایای مختلف شخصیت این شهید والامقام برای جامعه فرهیخته فرهنگیان باید مورد توجه مسئولان و دست اندرکاران آموزش و پرورش قرار بگیرد.

فرمانده سپاه فجر با تاکید بر اهمیت و لزوم مطالعه آثار شهید استاد مرتضی مطهری، گفت: سَبکِ زندگی این شهید بزرگوار و آثار فاخر این استاد فرهیخته بهترین شاخص و الگو برای اساتید و معلمان است.

سردار بوعلی با اشاره به نتایج درخشان و تاثیرگذار اجرای طرح هایی نظیر تامین وسایل کمک آموزشی برای دانش آموزان نیازمند در استان فارس، خاطرنشان کرد: بسیج فرهنگیان و بسیج دانش آموزی با هم افزایی و تعامل هر چه بیشتر با جامعه فرهنگیان و دانش آموزان زمینه های موفقیت آموزش و پرورش را فراهم کنند همانطور که در قالب اجرای طرح توکاد شاهد این همکاری و موفقیت در استان فارس بودیم.

مدیرکل آموزش وپرورش فارس نیز دراین دیدار ضمن تقدیر از همکاری های سپاه فجراستان در همه عرصه های آموزش وپرورش خصوصا درموضوع دوران کرونا از فرمانده سپاه فجراستان خواست تا با ایجاد تفاهم نامه های مشترک بتوان از ظرفیت آن مجموعه در راه رسالت آموزش وپرورش بهره مند شد.

دکترعسکری به مساله آغاز آموزش حضوری در مدارس استان همزمان با سراسر کشور نیز اشاره کرد وافزود: متاسفانه برخی از بخش ها درجامعه تلاش می کردند تا این مساله به حاشیه رفته ودر روند ان اخلال ایجاد کنند.

مدیرکل آموزش وپرورش فارس گفت: با اعتمادی که مردم به سیستم تعلیم تربیت داشتند این مساله به خوبی دراستان پیش رفت وما امروز شاهد یک پویایی بسیار خوب دردانش آموزان هستیم و امیدواریم منجر به کاهش آسیب های اجتماعی در دوران کرونا نیز شود. دکترعسکری همچنین بر مساله توسعه اردوهای جهادی با هدف توسعه وتعمیق ساحت های شش گانه تربیتی مدنظر سند تحول بنیادین آموزش وپرورش در دانش آموزان با توجه به در پیش بودن فصل تابستان نیز تاکید کرد.


نام:
ایمیل:
* نظر: