پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۳:۱۴:۰۲
کد خبر: ۱۲۹۱۶۲
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۶
توسط سپاه ناحیه احمدبن موسی در منطقه شرق شیراز صورت گرفت:
مرکز مشاوره شمیم منطقه شرق شیراز باحضور فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع)، مسئول نمایندگی ولی فقیه، مسئول فرهنگی خانواده سپاه فجر و مسئول فرهنگی خانواده سپاه ناحیه احمد بن موسی(ع) شیراز افتتاح شد.
 به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) شیراز، سرهنگ احمد جعفری در مراسم افتتاحیه مرکز شمیم  خانواده با بیان اینکه مشاوره در هر امری لازم و ضروری است و در روایات و احادیث فراوان تکرار شده است، گفت:مشورت و توکل دو مقوله ای است که خدای تعالی در قرآن از آن یاد می کند و  اگر اشخاص یک جامعه به خوبی قبل از اجرای هر کاری، مشورت با اهل خبره را داشته باشند سپس توکل به خدا و اقدام به انجام کار نمایند هیچ گاه پشیمان نخواهند شد.   

فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی شیراز خاطر نشان کرد:
 سال هاست، نظام سلطه و معاندین  علیه جمهوری اسلامی ایران جنگ نرم را  در دستور کار قرار داده که نقطه هدف و مرکز آن خانواده است. 

وی با تاکید بر این که امروز انواع آسیب‌های اجتماعی گریبانگیر خانواده‌ها شده است افزود: سپاه و بسیج در حوزه ماموریت خود با نگاه تربیتی و آموزشی به مساله خانواده اقدام به راه اندازی مراکز خدمات مشاوره در بحث خانواده نموده است که امروز شاهد افتتاح یکی از این مراکز به همت معاونت فرهنگی خانواده در سپاه ناحیه احمدبن موسی علیه السلام با همکاری سازمان فرهنگی خانواده سپاه فجر فارس جهت ارائه خدمات به خانواده عزیزان بسیجی و عموم آحاد جامعه هستیم. 

مسئول فرهنگی خانواده سپاه فجر فارس نیز با تاکید بر اینکه این پنجمین مرکز مشاوره شمیم ۵ است که در حال افتتاح می باشددر حاشیه این مراسم گفت: مشاوره ازدواج، درمان  اضطراب،افسردگی و پرخاشگری ، بیش فعالی و عدم تمرکز حافظه با کادر درمانی مجرب از اهداف این مرکز مشاوره می باشد.

فاطمه شبان در ادامه افزود: مشاوره ترک اعتیاد  همراه با معرفی به کمپ،مشاوره تحصیلی،زوج درمانی،مشاوره کودک و نوجوان،و مشاوره حقوقی با استفاده از کارشناسان زبده و مجرب یکی دیگراز برنامه ها و فعالیت های پیش رو در مرکز مشاوره است که همه روزه در خدمت بسیجیان و عموم مردم می باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر: