آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۹۱۶۳
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۶:۴۴
سردار بوعلی:
فرمانده سپاه فجر گفت: تبیین زوایای مختلف شخصیت شهید مطهری برای جامعه فرهیخته فرهنگیان باید مورد توجه مسئولان و دست اندرکاران آموزش و پرورش قرار بگیرد.

سردار بوعلی در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس ضمن تبریک فرارسیدن روز معلم، گفت: آموزش و پرورش و معلمان یکی از ارکان اساسی و تاثیرگذار در تربیت شخصیت نسل نوجوان و جوان کشور هستند و تلاش و زحمات این قشر فرهیخته شایسته تجلیل و تقدیر است.

او ضمن پاسداشت یاد و خاطره شهید والامقام استاد مرتضی مطهری، گفت: تبیین زوایای مختلف شخصیت این شهید والامقام برای جامعه فرهیخته فرهنگیان باید مورد توجه مسئولان و دست اندرکاران آموزش و پرورش قرار بگیرد.

فرمانده سپاه فجر با تاکید بر اهمیت و لزوم مطالعه آثار شهید استاد مرتضی مطهری، گفت: سَبکِ زندگی این شهید بزرگوار و آثار فاخر این استاد فرهیخته بهترین شاخص و الگو برای اساتید و معلمان است.

سردار بوعلی با اشاره به نتایج درخشان و تاثیرگذار اجرای طرح هایی نظیر تامین وسایل کمک آموزشی برای دانش آموزان نیازمند در استان فارس، گفت: بسیج فرهنگیان و بسیج دانش آموزی با هم افزایی و تعامل هر چه بیشتر با جامعه فرهنگیان و دانش آموزان زمینه های موفقیت آموزش و پرورش را فراهم کنند همانطور که در قالب اجرای طرح توکاد شاهد این همکاری و موفقیت در استان فارس بودیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: