آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۹۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۶:۵۰
فرمانده سپاه فجر فارس
فرمانده سپاه فجر فارس بهره‌مندی از ظرفیت فرزندان شهدا برای خدمت به محرومان
فرمانده سپاه فجر فارس بر ضرورت تقویت گروه جهادی فرزندان شاهد استان تأکید و گفت: این گروه باید به گروه‌هایی تخصصی تقسیم شود؛ یعنی تخصص‌های مختلف داشته باشد تا بتواند از ظرفیت همه فرزندان شهدا استفاده کند.
سردار یدالله بوعلی در مراسم تجلیل از فرزندان شهدا با اشاره به فعالیت گروه جهادی فرزندان شاهد فارس گفت: دایره کار در این عرصه نباید محدود شود و هرچه تعداد فرزند شهید است باید در این گروه قرار گیرد.

او بر ضرورت اثرگذاری گروه جهادی فرزندان شاهد استان فارس تأکید کرد و گفت: باید تلاش کرد تا این گروه به عنوان یک گروه نمونه در کشور بدرخشد و نقش‌آفرین باشد و در این عرصه هر کسی هر کاری که می‌تواند انجام دهد.

سردار بوعلی گفت: امروز این گروه فراگیر شده و افراد بسیاری در آن عضو هستند، این گروه باید به گروه‌های تخصصی تقسیم شود؛ یعنی تخصص‌های مختلف داشته باشد تا بتواند از ظرفیت همه فرزندان شهدا استفاده کند.

فرمانده سپاه فجر فارس از حمایت ۵۰۰ میلیونی از فعالیت‌های گروه جهادی فرزندان شاهد استان خبر داد و گفت: اگر این گروه کار‌های بزرگتری انجام دهند، باز هم از آنان حمایت خواهیم کرد.

او در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه آرزوی هر پدری این است که فرزندش به جایگاهی برسد که بتواند نقش‌آفرین و مؤثر در جامعه باشد، خطاب به فرزندان شهدا افزود: قبل از اینکه از کسی توقع داشته باشید به عنوان فرزند شهید به شما نگاه کند یا احترام بگذارد، توقع اول از خود شماست؛ مرگ حتمی است و ما به آن دیار خواهیم شتافت و شما حتما با عطش به ملاقات پدرانتان خواهید رفت و چقدر برای آن پدر شیرین است که در این فرصتی که خداوند به شما عمر داده مؤثر باشید، این در ذهنتان باشد.

بوعلی گفت: در هر جایی که هستید و هر کاری که انجام می‌دهید به آن روز وعده داده شده فکر کنید که اگر روزی در برابر پدرم قرار می‌گیرم چه حسی را می‌توانم به او منتقل کنم و او چگونه به ما نگاه می‌کند هر چند که شهدا زنده و شاهد هستند، اما این دنیا شاید یک دیدار یک طرفه باشد و برای بعضی دو طرفه باشد، ولی در آنجا دیدار دو طرفه است.
نام:
ایمیل:
* نظر: