آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۹۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۶:۵۸
به همت حوزه مقاومت بسیج کارگری شهرستان کازرون؛
فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارگری شهرستان کازرون گفت: از کارگران و استاد کاران در هفته کار و کارگر تجلیل به عمل آمد.
 سرهنگ دوم پاسدار خلیل حسام الدینی فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارگری ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون اظهار داشت: تجلیل از کارگران و استادکاران و بازدید از شرکت های تولیدی شهرک های صنعتی شهید مصلحیان کازرون برگزار شد.
وی گفت:با حضور معاون استاندارد و فرماندار ویژه شهرستان کازرون و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون و روسای ادارات تعاون کار رفاه اجتماعی ،جهاد کشاورزی ، صنعت و معدن ، مدیران ادارات آب ،برق،گاز، ، سرپرست تامین اجتماعی از شرکت های تولیدی شهرکت صنعتی کازرون بازدید و ضمن بررسی و پیگیری مشکلات کارخانجات از کارگران با اهدا گل تجلیل به عمل آمد.
فرمانده حوزه کارگری سپاه ناحیه کازرون ادامه داد: در برنامه ای هماهنگ شده با حضور فرماندار ویژه و فرمانده سپاه شهرستان از کارگران فصلی مستقر در فلکه سینما کازرون ضمن شنیدن مشکلات کارگران توسط مسئولین با اهدا گل و بسته حمایتی توسط فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون تجلیل به عمل آمد.
وی تصریح داشت: از برنامه های دیگر در هفته کار و کارگر شهرستان کازرون در سالن اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی این شهر از جمعی استاد کاران نمونه بسیجی شهرستان کازرون به نمایندگی از سایر استادکاران شهرستان با حضور ریاست اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی و مسئول انجمن صنفی کارگران با اهدا گل و لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.
سرهنگ پاسدار حسام الدینی اضافه داشت: در راستای برنامه های تعیین شده در هفته کار و کارگر اولین برنامه های اجرائی غبار روبی گلزار شهدا ، دیدار با امام جمعه شهرستان کازرون، دیدار با فرماندار ویژه شهرستان ،جلسه ویدئو کنفرانس قبل از هفته کار و کارگری با حضور مسئولان شهرستان با فرمانده سپاه فجر فارس سردار بوعلی و دیگر برنامه های انجام شده از اهم برنامه های کار و کارگری می باشد.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: