آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۹۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۳
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه محمد رسول الله شیراز:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه محمد رسول الله شیراز گفت: شهید مطهری با اشراف خاصی که بر شریعت اسلامی و اصول حاکم داشت توانست ایمان دینی را به گونه‌ای ارائه کند که از هر جهت پاسخگویی معظلات بشردر عصر کنونی باشد.
حجت‌الاسلام عباس حاجی‌پور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در سپاه از 12 تا 20 اردیبهشت ماه به نام هفته عقیدتی سیاسی نامگذاری شده است، اظهار داشت: همایش مقام معلم در سطح حوزه‌های بسیج، تجلیل از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی، سرکشی از خانواده شهدای عقیدتی و شهداء مدافع حرم، برپایی نمایشگاه کتاب از آثار استاد شهید در هفته عقیدتی سیاسی از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این هفته در ناحیه محمدرسول‌الله(ص) شیراز است.

حاجی‌پور تصریح کرد: برگزاری مسابقه کتابخوانی در سطح پایوران، سربازان و بسیجیان، برگزاری اردوی یک‌روزه با حضور پایوران، تجلیل از برندگان مسابقه ماه رمضان از جمله دیگر برنامه‌های سپاه ناحیه محمدرسول‌الله(ص) در هفته عقیدتی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه محمدرسول‌الله(ص) شیراز با اشاره به اینکه شهید مطهری دلی داشت دلباخته قرآن، مغزی سر سپرده به عرفان و استاد حریت و آزادی بود، گفت: 43 سال از شهادت معلم عالی‌قدر به دست راهزنان دین و اندیشه و کج‌اندیشان بدطینت می‌گذرد و با این وجود یاد این شهید هنوز هم در اندیشه‌ها و اذهان تازه است.

وی با اشاره به اهمیت علم و معلم در تبیین شخصیت شهید مطهری تصریح کرد: شهید مطهری از متفکران اسلامی در عصر کنونی است که در گستردگی شناخت مسائل فکری، توجه به واقعیات و آشنایی با مبانی دینی، سرآمد هم عصران خویش است.

حاجی‌پور ادامه داد: استاد مطهری عمر خود را در راه شناخت عمیق اسلام و شناساندن این مکتب حیات‌بخش از زوایای  مختلف به شیفتگان علوم و معارف اسلامی و مبارزه سرسختانه با کج‌روی‌ها و انحرافات صرف کرد و الگویی برای نسل دوران ماست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه محمدرسول‌الله(ص) شیراز گفت: شهید مطهری با اشراف خاصی که بر شریعت اسلامی و اصول حاکم داشت توانست ایمان دینی را به گونه‌ای ارائه کند که از هر جهت پاسخگویی معظلات بشردر عصر کنونی باشد.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: