کد خبر: ۱۲۹۱۷۷
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۶
مسئول گروه جهادی شهید چراغی گفت: پنجاه هزار قرص نان طی سیزده روز و با اعتبار بیست و دو میلیون و پانصد هزار تومان در ایام ماه مبارک رمضان در شهرک قصرقمشه توزیع گردید.
 برای اولین بار همزمان با ایام ماه مبارک رمضان، اعضای گروه جهادی پایگاه شهید چراغی ومرکز نیکوکاری شهدای قصرقمشه به صورت هدفمند و برنامه ریزی شده، اقدام  به توزیع  نان صلواتی در شهرک قصرقمشه نمودند.

مسئول  گروه جهادی شهید چراغی  حوزه امام رضا (ع) سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز با تاکید بر اهمیت کمک به همنوعان در اسلام ،گفت: در واقع انفاق و دستگیری از دیگران یکی از دستورات دینی مسلمانان است  که خداوند  هم در قرآن کریم هر جا دستور به نماز می‌دهد به دنبال آن به زکات و دستگیری از دیگران نیز اشاره نموده است.

یعقوب جوشکی افزود: در همین راستا در ماه مبارک رمضان با مشارکت  پنجاه نفر از خیرین شهرک قصرقمشه، خیرات و  نذورات به مبلغ بیست و دو میلیون و پانصد هزار تومان  برای توزیع نان صلواتی جمع آوری گردید.

وی با اشاره به اینکه در هر مرحله یکی از نانوایی های شهرک توسط گروه جهادی و  مرکز نیکوکاری اجاره می شد،خاطر نشان نمود: در روز های مختلف ماه مبارک رمضان،سیزده مرحله توزیع نان صلواتی صورت گرفت  و  در هر مرحله  تقریبا چهار هزار و مجموعا در کل ماه  پنجاه هزار قرص نان  توزیع شد.

جوشکی در پایان صحبت هایش با بیان اینکه اجاره نانوایی وپخش نان صلواتی بین نیازمندان مورد تشویق و حمایت  اهالی محل قرار گرفته است،گفت: کلیه همشهریان و خیرین می توانند کمک های مالی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۱۹۱۲۰۶ به نام مرکز نیکوکاری شهدای قصرقمشه واریز نمایند.

گفتنی است مرکز نیکوکاری و گروه جهادی شهید چراغی شهرک قصرقمشه، فعالیت  های گسترده ای به ویژه در ایام کرونا در حمایت از نیازمندان با  تهیه  بسته های غذایی و حمایتی در زمان ها  و مناسبت  های مختلف داشته است.

نام:
ایمیل:
* نظر: