گزارش
برگزاری کارگاه آموزشی دفتربررسی وتاییدمحصولات فرهنگی
حوزه نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه ممسنی برگزارکرد
boletبرگزاری کارگاه آموزشی دفتربررسی وتاییدمحصولات فرهنگی
اولین مراسم صبحگاه پایوران سپاه ناحیه نورآباد در جوار قبر شهید
boletاولین مراسم صبحگاه پایوران سپاه ناحیه نورآباد در جوار قبر شهید گمنام برگزار شد
کد خبر: ۱۲۹۱۸۵
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۴
هفته عقیدتی سیاسی
دیدار با ریاست اداره آموزش و پرورش به مناسبت روز معلم و هفته عقیدتی سیاسی
به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه ممسنی و به مناسبت روز معلم و هفته عقیدتی سیاسی فرماندهی و جمعی از پرسنل سپاه ناحیه ممسنی با ریاست و شورای اداری اداره آموزش و پرورش شهرستان دیدار کردند.
فرماندهی سپاه ناحیه ممسنی سرهنگ حسین حیاتی در این دیدار  اظهار داشت: شهید مطهری شخصیتی بود که اندیشه هایش باعث شهادتش شد. و کتاب های شهید مطهری چون برگرفته از آگاهی مطلق،تحقیقی و مطابق با آسیب ها ، نوشته شده است بی نقص هستند.
وی افزود:یکی از بزرگترین رسالت های معلمی بحث انسان سازی است .و انسان سازی هم در این زمانه با توجه به هجمه های فضای رسانه ای واقعا سخت است.و معلمان ما باید سعی کنند این مأموریت خطیر انسان سازی را با استفاد ه و در چارچوب مکتب انقلاب اسلامی انجام دهند،چرا که مخاطب اصلی گام دوم انقلاب از نظر مقام معظم رهبری(مد) جوانان بوده و عمده قشر جوانان هم در اختیار آموزش و پرورش هستند که اگر در زمینه جوانان خوب کار کنیم می توانیم ادعا کنیم که در زمینه آماده سازی برای ظهور منجی عالم بشریت خوب کار کرده و می توانیم امیدوار باشیم که ما در فرایند تمدن بزرگ اسلامی خوب داریم کار می کنیم.
حیاتی یادآور شد:اتفاقأ دشمنان ما در اتاق های فکرشان خوب دارند کار می کنند و هزینه صرف می کنند و اطلاعات خوب و جامعی هم  دارند که چگونه برای جوانان ما بحران هویت و شکاف نسلی ایجاد کنند.و اصلأ چگونه این جامعه جوان ما را به سمت و سوئی هدایت کنند که در مقابل گفتمان انقلاب و امام(ره) بایستند.بحمدالله در برنامه های سپاه و بسیج گفتمان ما تربیتی است و هدف اصلی برنامه های مجموعه بسیج،تربیت نیروی انسانی در طراز انقلاب اسلامی است.
وی خاطر نشان کرد:ما شهید مطهری را یکی از شهدای شاخص جهاد تبیین می دانیم چون کلام شهید مطهری خاص آن زمان نبوده و برای همه زمان ها ساری و جاری است و امروز معلمان ما باید به تبعیت از اندیشه های شهید مطهری در جهت روشنگری و تبیین مسائل،در این زمانه ای که جنگ ترکیبی دشمنان برعلیه ما شدت گرفته، وارد میدان شوند و کمک کار گفتمان انقلاب باشند.
در ابتدای جلسه محمد نیکنام ریاست اداره آموزش و پرورش شهرستان ضمن خوش آمد گوئی به حاضرین گفت:کلام شهید مطهری که کلامی الهی و خدائی است هرگز فراموش نخواهد شد و امیدوارم در کتاب های درسی جوانان ما از سیره و زندگی بزرگانی همچون شهید رجائی و شهید مطهری الگو سازی و اندیشه های آنها تبیین ، تدریس  و آموزش داده شود
نام:
ایمیل:
* نظر: