گزارش
برگزاری کارگاه آموزشی دفتربررسی وتاییدمحصولات فرهنگی
حوزه نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه ممسنی برگزارکرد
boletبرگزاری کارگاه آموزشی دفتربررسی وتاییدمحصولات فرهنگی
اولین مراسم صبحگاه پایوران سپاه ناحیه نورآباد در جوار قبر شهید
boletاولین مراسم صبحگاه پایوران سپاه ناحیه نورآباد در جوار قبر شهید گمنام برگزار شد
کد خبر: ۱۲۹۱۸۷
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۳
روز جهانی قدس
مراسم پایانی روز جهانی قدس

به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه ممسنی، مردم ولایتمدار شهر نورآباد بعد از شرکت در  راهپیمائی با شکوه روز جهانی قدس در مصلای نماز جمعه این شهر حضور پیدا کردند.
حجت الاسلام الهی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ممسنی بعنوان سخنران مراسم بیان داشت:خوشا به سعادت شما  مردم روزه دار ،که مورد رحمت الهی قرار گرفته اید و با زبان روزه در این ماه قرب الهی،جهت برائت از ظالمین و دفاع از مظلومان قدم برداشته و لبیک به کلام مولا علی (ع) گفته اید آنجا که می فرماید: «دشمن ظالمین و کمک کار مظلومان باشید».
الهی تصریح کرد:امروز نماد ظلم در جهان، سردمداران رژیم کودک کش و بی کشور صهیونیستی و امریکاست و مظلومترین انسان های روی کره زمین هم کودکان و مردم مظلوم فلسطینی هستند.و شما عزیزان بدانید جهاد در راه خدا ،گاهی با جان و گاهی با مال و گاهی با زبان انجام می گیرد،و امروز بزرگترین جهاد مسلمان اعلام انزجار از رژیم کودک کش صهیونیستی است.
وی افزود:امروز قریب 74سال است که قبله اول مسلمین ،مدفن انبیاء الهی و محل عروج پیامبر اسلام(ص)در شب معراج ،در دست دشمان خبیثی قرار گرفته که با فتنه گری و شیطنت انگلیس مکار ،یهودیان را از سراسر دنیا در این سرزمین جمع کرده و زمینه ایجاد این رژیم سفاک و کودک کش صهیونیستی شدند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ممسنی ادامه داد:به برکت انقلاب،و اقدام امام بزرگوارمان در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به روز جهانی قدس، روح جهاد،ایمان و ظلم ستیزی در ملت فلسطین و دیگر مظلومان عالم بوجود آمد و تجربه انقلاب به مظلومان جهان نشان داد که هر جا روحیه استقامت ،جهاد و شهادت طلبی وجود داشته باشد در تمامی زمینه های سیاسی،اقتصادی،فرهنگی و اجتماعی موفقیت و سربلندی حاصل خواهد شد.
حجت الاسلام الهی در پایان بیان کرد:تجربه نشان داده،همیشه هزینه مقاومت در برابر دشمنان خیلی کمتر از هزینه سازش است،این تجربه 43سال حرکت انقلاب و مردم ایران است.و مسلمان باید بدانند تنها راه شکست دشمنان، ایجاد اتحاد در بین امت اسلامی است و مردم فلسطین نیز باید بدانند مقاومت،ایستادگی،پایداری و داشتن روحیه شهادت طلبی تنها راه نجات مردم مظلوم فلسطین از دست غاصبین کودک کش است.
نام:
ایمیل:
* نظر: