آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۹۱۹۵
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۶
جانشین فرمانده سپاه فجر استان فارس؛
جانشین فرمانده سپاه فجر استان فارس در شهرستان کازرون خبر داد؛ ۲۱۰۰۰ نفر در قالب ۱۱۲۳ گروه جهادی در رزمایش جهادگران فاطمی فارس فعالیت دارند.
 سرهنگ پاسدار حسن عبداله زاده جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس در صبح گاه مشترک بسیج سازندگی شهرستان کازرون گفت: یکی از ایام الله ای که در انقلاب اسلامی از آن به خوبی یاد می کنیم ، آن روزهایی است که ما به کمک همنوعان خود می شتابیم . این نوع دوستی که بحمداله  مثال زدنی است به بهانه رزمایش جهادگران فاطمی بیش از پیش خواهد بود.
وی در این برنامه که جمع بسیجیان  و گروههای جهادی و شورای اداری شهرستان کازرون در صبح گاه ناحیه مقاومت بسیچ سپاه کازرون برگزار شد ضمن تقدیر از زحمات سرهنگ توکل فرمانده سپاه کازرون و همکاران و خواهران و برادران بسیجی بیان داشت: حضرت آقا در دیدار با مداحان، مختصات و اقدامات گروههای جهادی را اقدامی فاطمی بر شمردند و دلیل انتخاب عنوان زیبای « جهادگران فاطمی» در رزمایش بسیج سازندگی امسال، که همه شما عزیزان مزین به آن هستید ، همین موضوع بوده است.

سرهنگ پاسدار عبدالله زاده مطرح نمود: امروز در سراسر میهن پهناور اسلامی مان این رزمایش در عرصه های متفاوت در حال انجام و برگزاری است و قرار بر این بود که ده هزار نفر در قالب ۷۰۰ گروه جهادی در این رزمایش حضور داشته باشند که بحمدلله، طی آماری که یک ساعت گذشته از بسیج سازندگی استان فارس گرفته شد، به دلیل استقبال پرشور از سراسر استان فارس، ۲۱۰۰۰ نفر در قالب ۱۱۲۳ گروه در عرصه های متفاوت اعلام آمادگی نموده و فعال هستند.
وی افزود: قرار بر این است که رزمایش جهادگران فاطمی طی ده روز انجام گیرد و همه بدانند بسیج و سپاه همواره در کنار مردم بوده و هستند و یکی از افتخارات بسیج «مردمی بودن» است  و شما بسیجیان افتخار سپاه هستید.
جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس ادامه داد: بسیجیان همواره و در تمامی عرصه ها در صحنه بوده اند. چه در حوادث سیل، چه در ایام کرونا و ... همواره بسیجیان تلاش داشته اند در کنار مردم باشند و بسیج از دل مردم و در کنار مردم است و این مردمی بودن از ویژگی های بارز یک بسیجی است.
وی اذعان نمود: همواره بایستی یاد کنیم از تدبیر حضرت امام خمینی به جهت تشکیل بسیج مردمی و افتخار داریم امروز در استان فارس  در عرصه های مختلف محرومیت زدایی، پزشکی،کمک مومنانه و ... به چهار قسمت پهنه بندی شده که نواحی کازرون، لارستان، فسا و اقلید به عنوان محور انتخاب شده که با مشارکت شهرستان های همجوار به وظایف خود به صورت موضوعی و قشری خواهند پرداخت.
این مقام نظامی در سطح استان فارس خاطر نشان نمود: از زمانی که بسیج سازندگی در کشور ما ایجاد شد در حوزه های سازندگی و‌ محرومیت زدایی و آبرسانی اقدامات زیاد و ارزشمندی صورت گرفت که طی برنامه ریزی صورت گرفته ۳۷۲ نقطه در سطح استان فارس، برای آبرسانی برنامه ریزی شده که در سطح شهرستان کازرون نیز نقاطی انتخاب شده است.
 سرهنگ پاسدار حسن عبدالله زاده تاکید کرد: گسترش فرهنگ جهادی ، یکی از اهداف بسیج سازندگی است که در قالب عرصه های مختلف در حال انجام است و به لطف خداوند متعال از استان فارس از آمار قابل قبولی برخوردار است.

 وی ضمن تشکر از حضور فعال بسیجیان شهرستان کازرون در رزمایش جهادگران فاطمی گفتند: ما در سپاه به حضور شما بسیجیان می بالیم و افتخار می کنیم . همانگونه که حجم مشکلات زیاد است، حجم توانمندی و توانایی بسیج در قالب گروههای جهادی زیاد است که به صورت تخصصی بسیجیان اقدام خواهند نمود.
  جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس با گرامی داشت ایام  سالروز ورود تاریخی مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی)به خطه شهیدپرور کازرون  و این که کازرون با تقدیم1300شهید بعداز شیراز دوم شهرستان  استان در تقدیم شهدا به نظام و انقلاب است که باعث افتخار می باشد و در انتها از برخی از بسیجیان جهادگر به نمایندگی از سایر جهادگران بسیجی با اهداء لوح تقدیر نمود.
نام:
ایمیل:
* نظر: