آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۹۱۹۶
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۰
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج بقیه الله (عج) شیراز؛
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج بقیه الله (عج) شیراز از همت بلند ۱۲۰۰ نفر در قالب ۶۰ گروه جهادی برای خدمت رسانی در رزمايش فاطمی توسط این ناحیه خبر داد.
سرهنگ پاسدار مجید علی پور در جمع خبرنگاران گفت: از ۱۸ اردیبهشت به مدت ده روز و به مناسبت تاسیس بسیج سازندگی رزمایش سراسری کمک به مردم در سراسر کشور تحت عنوان «رزمایش فاطمی» با حضور و فعالیت گروه‌های جهادی کار خودشان را شروع می‌کنند و این فعالیت‌ها ادامه دارد.

او گفت: سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز با فراخوان گروه‌های جهادی واعلام عرصه‌هایی که در این مدت امکان فعالیت برایشان می‌تواند فراهم باشد،  بیش از ۶۰ گروه جهادی اعلام همکاری کردند که در این دهه در این رزمایش با حضور در محلات و روستا‌های حاشیه شهر شیراز در موضوعات مختلف خدمت رسانی می‌کنند.

بنابه گفته فرمانده ناحیه بقیه الله (عج) شیراز، بیش از ۱۲۰۰ نفر از بسیجیان جهادگر این ناحیه در ۲۰۰ برنامه کار خودشان را شروع می‌کنند

او به عرصه‌های کار جهادگران اشاره و گفت: در موضوعات پزشکی با اعزام گروه‌های درمانی مختلف به مناطق محروم کار درمان و ویزیت بیماران را انجام می‌دهند.

سرهنگ علیپور ضمن بیان اینکه فعالیت‌های عمرانی در قالب تعمیر و مرمت منازل محرومین، مشاوره‌های مختلف در موضوعات فرهنگی و اجتماعی و بهداشت خواهد بود، گفت: توزیع بسته‌های معیشتی توسط گرو‌های جهادی و با مشارکت سپاه در طی این دهه بسته‌های قابل توجهی تهیه و توزیع خواهد شد.

توزیع جهیزیه برپایی نمایشگاه‌های مختلف در سطح حوزه استحفاظی، سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا خصوصا خانواده‌های جهادگر، تشویق و ترغیب به واکسناسیون عمومی و کمک و تسهیل به این امر مهم، حضور جهادگران در مصلی نماز جمعه، برپایی میز خدمت، با حضور مسولین در محلات مختلف با همکاری بسیج ادارات و گروه‌های فعال جهادی و آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد، از دیگر مواردی بود که سرهنگ علیپور به آن‌ها اشاره کرد.

این مقام مسئول، ایجاد گروه‌های جهادی در مجموعه بسیج و گروه‌های خدمت رسان را با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، حلقه واسطی فی مابین حاکمیت و مردم دانست و گفت: با اعتمادی که مردم به این گروه‌ها وعزیزان بسیجی دارند، شاهد ارائه خدمات قابل توجهی به اقشار محروم هستیم به تعبیری میشه گفت بار‌های بزرگی در سطح کلان کشور توسط این گروه‌های جهادی از دوش مسولین برداشته شده است.

او گفت: خدا را شاکریم بابت داشتن چنین انگیزه‌هایی چنین پتانسیل‌هایی که جوانان عزیز کار و زندگی خودشان رو رها میکنند و بانیت خدمت به مردم در راه خدمت رسانی و تقرب در راه خدا فعالیت می‌کنند بایستی شکرگزار باشیم.

فرمانده ناحیه بقیه الله شیراز با اشاره به شیوع بیماری کرونا و خدمات بسیجیان گفت: در همین چند سال گذشته اگر حضور و فعالیت وخدمت همین گروه‌های جهادی خصوصا در بحث کرونا و کمک به معیشت مردم نبود، بحران‌ها و چالش‌های زیادی روبه رو می‌شدیم، اما به برکت حضور و فعالیت همین عزیزان شرایط جور دیگری رقم خورد و ما در کشوری که با همه مشکلات و تحریم‌ها و کمبود‌ها روبه رو بودیم، اما با انگیزه و عمل گروه‌های جهادی موفق شدیم که موانع بسیاری را جلو راه مردم و مسولین نظام برداریم.

سرهنگ علیپور گفت: این یک دهه هم معرفی این عرصه‌ها است از مسئولان خواست تا از ظرفیت بی نظیر ایجاد شده در بدنه نیرو‌های ارزشی غافل نباشند.

او گفت: خیرین گرانقدر هم که همواره کمک‌ها و پشتیبانی هایشان زمینه ساز خدمت بیشتر به مردم فراهم شده انشالله در ادامه هم ما شاهد حمایت‌های این عزیزان باشیم تا همه با هم دست به دست هم دهیم و افتخار خدمت رسانی به مردم رو انشالله بتوانیم رقم بزنیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: