آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۹۱۹۸
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۹
نماینده ولی فقیه در استان فارس؛
نماینده ولی فقیه در استان فارس گروه‌های جهادی روی پیوست فرهنگی فعالیت‌های خود متمرکز شوند.
 امام جمعه شیراز خطاب به گروه‌های دانشجویی، فرهنگی و حوزوی جهادگر گفت: در این فعالیت‌های جهادی روی بحث پیوست فرهنگی کارها خیلی دقت کنید، همه پروژه‌ها باید پیوست فرهنگی داشته باشد.
 آیت‌الله لطف‌الله دژکام امروز در رزمایش جهادگران فاطمی ناحیه بسیج جهرم اظهارداشت: نقش گروه‌های جهادی فعال بسیج صرفا یک کار عمرانی یا خدماتی نیست که البته این کارها فایده فراوان هم دارد و همه باید قدردان باشند اما نیت خدایی در این کار سبب ایجاد نشاط می‌شود.

وی با بیان اینکه این نشاط در درجه نخست به جهادگران و در مرحله بعد به مردم است، گفت: کارهای عمرانی را ممکن است شرکت‌های عمرانی هم انجام دهند اما در فضای اجتماعی نشاط دیده نمی‌شود اما در کار گروه‌های جهادی نشاط ملموس است.

امام جمعه شیراز با بیان اینکه فرهنگ روحیه تعاون و همیاری با کار گروه‌های جهادی در جامعه رواج می‌یابد، افزود:  کار گروه‌های جهادی از حیث تاثیرگذاری بر روحیه اجتماعی بسیار موضوع ارزشمندی است.

آیت‌الله دژکام با بیان اینکه کار گروه‌های جهادی به شناسایی نیروها و مدیران جدید کمک می‌کند، بیان کرد: در 40 سال گذشته از انقلاب عموماً نیروهای ارزشی ما در همین فعالیت‌های جهادی و بسیجی شناخته شده‌اند و جوانانی که این جوهر توانمندی و نیت ارزشمند خدایی را دارند، باید در عرصه فعالیت‌های اجتماعی بیشتر به میدان بیایند.

وی با اشاره به سخنرانی اخیر رهبری که  فرمودند جوانان پای کار، نیت خود را فقط کار برای رضای خدا قرار دهند و روی حل مسائل و مشکلات تمرکز کنند، عنوان کرد: باید نیت برای خدا باشد خدای متعال هم دنیا هم آخرت به شما می‌دهد اما اگر نیت ما خراب شد ولو اینکه از نظر ظاهری کسی به جایی برسد ارزش ندارد.

امام جمعه شیراز خطاب به گروه‌های دانشجویی، فرهنگی و حوزوی جهادگر گفت: در این فعالیت‌های جهادی روی بحث پیوست فرهنگی کارها خیلی دقت کنید، همه پروژه‌ها باید پیوست فرهنگی داشته باشد.

    آیت‌الله دژکام با بیان اینکه نقشه مهندسی فرهنگی استان فارس مدنظر همه گروه‌های جهادی قرار بگیرد، عنوان کرد:  برای تحقق تمدن نوین اسلامی کارهای نکرده زیاد است و در تمام این مسیر شما بسیجیان باید صف شکن باشید و گام‌های اول را بردارید تا بقیه از شما یاد بگیرند و ادارات و مراکز دولتی پشت سر بسیجی‌ها به آن سمت حرکت کنند.

انتهای پیام
نام:
ایمیل:
* نظر: