آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۹۲۱۴
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۶
فرمانده سپاه شهرستان کازرون؛
فرمانده سپاه شهرستان کازرون خبر داد: 25گروه جهادی به استعداد3000نفر در رزمایش جهادگران فاطمی در شهرستان کازرون مشارکت می نمایند.
به گزارش روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون؛سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون بیان داشت: همزمان با سراسر کشور 25گروه جهادی از شهرستان کازرون در رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی در مناطق کم برخوردار مشغول فعالیت هستند.
وی ادامه داد:  الحمدا... با حضور با شکوه بسیجیان و مسئولان شهرستان کازرون صبح گاه مشترک به مناسبت هفته بسیج سازندگی با حضور جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس برگزار شد که در همین راستا 1100بسته معیشتی جهت اهداء به خانوادههای  نیازمندان  به حوزه های بسیج تحویل داده شد.

سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل  با بیان اینکه همزمان با این رزمایش به مدت 10روز توسط گروه‌های جهادی در عرصه‌های مختلف اعم از درمانی، عمرانی، فرهنگی و ... وارد عرصه فعالیت خواهند شد، گفت: برنامه شروع رزمایش که همزمان با سالروز تشکیل بسیج سازندگی برگزار شده بسیجیان در قالب گروههای جهادی به مناطق کم برخوردار اعزام خواهند شد.
 وی اظهار داشت:  بسیج سازندگی جهت خشنود کردن مردم تشکیل شده  که در همین راستای برنامه های عمران و آبادی در نقاط کم برخوردار شهرستان کازرون در حال اجراء می باشد.
فرمانده سپاه شهرستان کازرون ضمن گزارشی از قرارگاه مواسات و همدلی شهرستان بنام شهید حجت الاسلام والمسلمین محمد خرسند  با ریاست امام جمعه شهرستان در حال اجرا می باشد  که با عنایت مسئولین و خیرین در 9مرحله25هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان تقسیم شده است.
وی ضمن قدردانی از فعالیت جهادگران بسیجی اعم برنامه های بسیج سازندگی در شهرستان کازرون را ساخت خانه عالم، اهداء جهیزیه برای نوعروسان، کمک به آزادی زندانیان غیر عمد، همکاری جهت ساخت مسکن محرومین با همکاری کمیته امداد، کمک جهت رفع تولید در شهرک صنعتی، تعامل با بنیاد برکت، طرح شهید سلیمانی، مدیریت مسکن و اماکم محرومین و.... نام برد.
نام:
ایمیل:
* نظر: