آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۹۲۲۶
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸
دیدار با خانواده شهدای روحانی به مناسبت هفته عقیدتی
در مورخ 1401/2/18 تعدادی از مسیولین از جمله امام جمعه محترم شهرستان،بخشدارمرکزی،مسیول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه و مسیول بنیاد شهید و جمعی دیگر از مسیولین نیروی انتظامی از خانواده شهید هاشم علی قدم خیر دیدار کردند.
در این دیدار حجت الاسلام دهقان ضمن تقدیر و تشکر از حضور مسیولین شهرستان گفت در راستای برگزاری کنگره ملی 4000 شهید روحانی که در تاریخ 1401/3/4 در شهر مقدس قم برگزار میگردد خدمت خانواده روحانی شهید هاشم علی قدم خیر رسیدیم تا از عطر بوری خانواده شهید خود را معطر و جهت ادامه خدمت و تقویت روحیه کسب فیض نماییم.
حجت الاسلام دهقان بیان نمودند در هر انقلاب و نهضت الهی و مردمی همیشه روحانیت و علما اسلام پیشگام و پیش قدم بوده اند و در نبر و مبارزه با طاغوت و سلاطین جور در خط مقدم بوده اند.
در ادامه امام جمعه شهرستان حجت الاسلام بشارت در خصوص مقام والای شهید و شهادت بیاناتی داشتند و افزود ما هرچه داریم به برکت خون پاک و مطهر همین شهدا است،افتخار و سربلندی ملت ایران به شهدا است تا این مملکت از عطر و بوی شهید و شهادت عطراگین است هیچ ابرقدرتی نمیتواند آسیبی به آن برساند و در پایان تابلو فرش لوح تقدیر و چفیه متبرک به دست رهبری و هدیه تقدیم مادر ارجمند شهید گردید.
نام:
ایمیل:
* نظر: