جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۳:۱۶:۵۸
کد خبر: ۱۲۹۲۳۶
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۱
فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی علیه السلام شیراز:
فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی علیه السلام شیراز عملکرد بسیج را در شرایط کرونا بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: خدمات بسیج و بسیجیان در شرایط کرونا جهان را مبهوت فعالیتهای خود کرد.

خدمات بسیج در شرایط کرونا جهان را مبهوت کرد

به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه احمدبن موسی علیه السلام شیراز سرهنگ احمد جعفری به مناسبت هفته بسیج سازندگی و محرومیت زدایی در کارگاه آموزشی توانمندسازی فرماندهان پایگاه ها و شورای پایگاه ها حوزه های برادران و خواهران منطقه داریون که در دانشگاه آزاد داریون برگزار شد گفت: بصیرت و ایمان دو شاخصه اصلی و معیار در این ۴۳ سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و مورد تاکید مقام معظم رهبری مدظله العالی به بسیجیان و انقلابیون بوده است.
فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی علیه السلام شیراز با اشاره به اینکه بسیجیان در هر شرایطی ایمان تقوا و بصیرت را سرلوحه کارهای خود قرار خواهند داد خاطرنشان کرد: اولین حضور بسیج در جبهه جنگ و دفاع از استقلال کشور بود که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و شروع جنگ تحمیلی اگر حضور فعال و بسیجیان نبود شاید سرنوشت جنگ به گونه ای دیگر رقم می‌خورد.
وی با بیان اینکه بسیج بعد از جنگ تحمیلی تا کنون در عرصه‌های سازندگی و محرومیت زدایی حضور در میدان های جنگ نرم و بصیرت افزایی در شناسنامه افتخارات خود به ثبت رسانیده است افزود: درچند سال گذشته که دشمن جنگ ترکیبی را علیه انقلاب اسلامی شروع کرده این انقلاب در مقابل جبهه استکبار و کفر با تمام قوا ایستادگی کرده است.
وی، تهاجم ترکیبی در مقابل جنگ ترکیبی را مهم خواند و گفت در جنگ اقتصادی که امروز به روشنی شاهد دست های پنهانی در احتکار و انبار کردن اجناس مخصوصا اقلام خوراکی هستیم، دشمن در صدد است تا با تحریک نمودن مردم شورش اجتماعی و ناآرامی در سطح کشور راه بیندازد.
سرهنگ جعفری، با بیان اینکه مشکلات معیشتی، گرانی و سوء مدیریت در بازار قابل کتمان نیست افزود: سوءمدیریت و عملکرد نامناسب مسئولین در سنوات گذشته باعث به وجود آمدن مشکلات امروز جامعه شده است و این زمان زیادی لازم دارد تا زخم هایی که تبدیل به زخم های چرکین شده است ترمیم پیدا کند.
سرهنگ جعفری، به فعالیت های بسیج اشاره کرد و با بیان این که بهترین عملکرد بسیج در این ۴۳ سال شرایط دوساله کرونا می توان عنوان کرد،بیان داشت: در هیچ جای دنیای نیرویی به پاکی و شجاعت بسیجیان نمی توان یافت که بدون هیچ گونه ترس و واهمه ای، از افرادی که مبتلا به کرونا بودند مراقبت می کردند و اشخاصی هم که از دنیا می رفتند را تغسیل می دادند، با این که شاهد بودیم در کشورهای اروپایی، از افراد کرونایی فرار می کردند.

بسیج سازندگی، میعادگاه عاشقان خدمت به محرومان است

فرمانده ناحیه احمد بن موسی علیه السلام شیراز در هفته بسیج سازندگی با اشاره به اهمیت و جایگاه والای خدمت به محرومین در آموزه های دینی، بسیج سازندگی را میعادگاهی دانست که عاشقان خدمت به محرومین در آن گردهم آمده تا قدمی موثر برای رفع محرومیت و برقراری عدالت به صورت آتش به اختیار بردارند.
وی، وظیفه خدمت به محرومین جامعه را از رئوس کلی اهداف مجموعه سپاه و بسیج دانست که در مجموعه ناحیه احمد بن موسی (ع) دنبال شده و بررسی عملکرد یک ساله منتهی این رده تاییدی بر این مسئله است، چنانچه تا کنون ۳۹۰ گروه جهادی عمومی و تخصصی در شرق شیراز ایجاد شده که همگی مشغول فعالیت و خدمت هستند.
او در ادامه با اشاره به این که آغاز احداث ١٠ منزل نیازمند در سال ۱۴۰۱ با هدف ساخت مسکن محرومین همراه با کمک دولت دانست و خاطرنشان کرد: در سال گذشته هم با احداث و مرمت ٣۵ منزل نیازمند پیگیری به عمل آمد و در صورت کمک ارگان های متولی این موضوع با جدیت بیشتری پیگیری خواهد شد تا بتوان قدمی موثر برای کشور برداشت.

نام:
ایمیل:
* نظر: