آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۹۲۴۲
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۴
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه کازرون؛
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه کازرون خبر داد: بسته های معیشتی در بین نیازمندان در هفته بسیج سازندگی تقسیم شد.
به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه کازرون؛ سرگرد پاسدار محمد موجی مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون بیان نمود: به مناسبت هفته بسیج ساندگی 1100بسته معیشتی به صورت متمرکز در صبح گاه بسیج سازندگی و900بسته معیشتی دیگر توسط گروههای جهادی به صورت غیر متمرکز در بین نیازمندان تقسیم شد.
وی با گرامی داشت هفته بسیج سازندگی ادامه داد: فعالیت های گروههای جهادی در شهرستان کازرون در سطح مساجد، حسینیه ها، امام زاده ها و برخی از منازل خیرین جهت کمک به محرومین و خانوادههای کم برخوردار به صورت ماهیانه و یا فصلی برپا می باشد.
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه کازرون در بازدیدی از دو گروه جهادی سراج و شهید محمد خورسند افزود: با کمک خیرین و گروه های جهادی از 900بسته معیشتی فقط در دو گروه جهادی سراج در مرحله چهارم60بسته و گروه جهادی شهید خورسند150بسته معیشتی به همراه یک سری جهریه نوعروس در هفته بسیج سازندگی به نیازمندان تقدیم می شود.
وی تصریح نمود: بسته های معیشتی توسط گروههای جهادی در شهرستان کازرون با شناختی که پایگاههای بسیج از خانوارهای کم برخوردار در محل دارند تقسیم خواهد شد.
موجی با بیان این که امروزه بسیج سازندگی به شجره محکم جهت رفع محرومیت زدائی تبدیل شده اذعان داشت:  بیش از 100گروه جهادی در بخش ها و روستا ها و شهرستان در کازرون جهت کمک به افراد کم برخوردار با توجه به شرائطی که نیاز باشد مشغول به فعالیت هستند..
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه کازرون در انتها ضمن تشکر از فعالیت های گروه جهادی از عموم خیرین جهت همکاری برای رفع محرومیت زادئی و کمک به قشر کم برخوردار جهت همکاری دعوت به عمل آورد.
نام:
ایمیل:
* نظر: