آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۹۲۵۷
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۰
هسته بین الملل بسیج دانشجویی فارس در بیانیه ای فضا سازی ها علیه همکاری ایران و جبه مقاومت را محکوم و بر تقویت مواضع مربوط به گفتمان مقاومت در راستای تعالی اهداف اسلام تاکید کرد.
به گزارش رسانه و فضای مجازی ناحیه بسیج دانشجویی فارس،هسته بین الملل این ناحیه در خصوص موضع گیری برخی ها علیه همکاری ایران و جبهه مقاومت و همچنین سفر بشار اسد به ایران بیانیه ای را صادر کرد که متن این بیانیه به شرح زیر می باشد. 

بسم الله الرحمن الرحیم
لَئِنْ لَمْ يَنْتَهِ الْمُنافِقُونَ وَ الَّذِينَ فِي قُلُوبِهِمْ مَرَضٌ وَ الْمُرْجِفُونَ فِي الْمَدِينَةِ لَنُغْرِيَنَّكَ بِهِمْ ثُمَّ لا يُجاوِرُونَكَ فِيها إِلَّا قَلِيلًا «60/احزاب»
اگر منافقان و كسانى كه در دل‌هايشان بيمارى است و آنان كه در مدينه شايعه پراكنى مى‌كنند (از كارشان) دست بر ندارند، حتماً تو را بر ضّد آنان مى‌شورانيم، آنگاه جز مدّت كوتاهى نمى‌توانند در كنار تو در اين شهر بمانند.

در عمر با برکت جمهوری اسلامی، ملت ایران و ملت‌های دیگر، شاهد پیروزی‌ها و شکست‌هایی بوده است و بر کسی پوشیده نیست که جمهوری اسلامی ایران در تحقق اهداف در مقابل دشمنان قسم خورده موفق‌تر عمل کرده است و جبهه مقاومت اسلامی از بدو تشکیل همواره نقشه دشمنان اسلامی را با کمترین هزینه و کارآمد ترین راهبردها و استفاده از شیوه‌های بی نظیر ناکام گذاشته است 

از میان نقشه‌های دشمن می‌توان به تولید و پرورش نیروهای تکفیری_تروریستی داعش توسط جبهه استکبار اشاره کرد که به اعتراف رئیس جمهور سابق آمریکا داعش را سیاست مداران آمریکایی به وجود آوردند و تا جایی این حمایت‌ها را  ادامه دادند که توانستند با انواع جنایت‌ها با به اشغال درآوردن نقاطی در کشور عراق و سوریه، دولت خود خوانده داعش را به وجود بیاورند که با مجاهدت‌های جوانانی از کشورهای عراق، سوریه، ایران، لبنان، افغانستان و پاکستان با فرماندهی شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و تدابیر حکیمانه امام خامنه‌ای این فتنه مانند فتنه‌های دیگر جبهه استکبار ناکام ماند.


در زمان نابودی دولت خودخوانده داعش دو گفتمان مقاومت اسلامی و وادادگی در برابر غرب وجود داشت که در نهایت همگان دیدند که گفتمان دوستی با غرب علی رغم وارد کردن ضربه‌های بسیار به جمهوری اسلامی هیچ دستاوردی برای ملت ایران به ارمغان نیاورد و در عوض گفتمان مقاومت با مجاهدت و از خود گذشتگی جوانان کشورمان با کمترین هزینه خطر ناامنی را از کشور دور کرد. در همان زمان عده‌ای که به حق مصداق مرجفینی هستند که در قرآن از آن‌ها یاد شده بارها این فداکاری‌ها را زیر سوال برده‌اند. گویی همواره مترصد فرصتی هستند تا با هم‌صدایی با دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی همواره منافع جمهوری اسلامی را هدف قرار ‌دهند.



در تازه ترین اقدام این منافقین با مطرح کردن تحلیل‌ها و سوالات مبهم در فضای مجازی سعی کردند با جهت دهی افکار عمومی ایرانیان در رابطه با دیدار اخیر رئیس جمهور کشور سوریه جناب آقای بشار اسد با رهبر انقلاب اسلامی، همسو با رادیو اسرائیل از این‌که مبادا ایران بتواند از این دیدار در جهت تقویت مواضع محور مقاومت بهره ببرد ابراز نگرانی می‌کنند. این افراد که بعضی از آن‌ها در جمهوری اسلامی نیز زمانی دارای مسئولیت بودند به جای توضیح درباره کوتاهی‌هایشان در زمان مسئولیت، از نیروهای جبهه مقاومت درباره عملکردشان توضیح می‌خواهند! در حالی‌که در زمان ترک فعل برخی از مسئولین در سکوت کامل به سر می‌بردند و مسببان وضعیت بد اقتصادی امروزه کشور هستند 


در این راستا هسته ی بین الملل بسیج دانشجویی استان فارس، ضمن محکوم نمودن این جهت گیری ها، بر تقویت مواضع مربوط به گفتمان مقاومت در راستای تعالی اهداف اسلام تاکید می کند.
نام:
ایمیل:
* نظر: