آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۹۲۶۴
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۳
مسئول نمایندگی در سپاه ناحیه کازرون:
مسئول نمایندگی در سپاه ناحیه کازرون خبر داد: تجلیل از 27خانواده شهید روحانی در شهرستان کازرون انجام می شود
حجت الاسلام والسلمین رسول محمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کازرون امروز یکشنبه25اردیبهشت ماه در دیدار با امام جمعه شهرستان کازرون خبر داد: در راستای کنگره شهدای روحانی در خرداد ماه در شهر قم تجلیل از 27خانواده شهید روحانی در شهرستان کازرون انجام می شود.
وی با گرامی داشت یاد و خاطره همه شهدا ادامه داد: دیدار از 27خانواده شهدای روحانی شهرستان کازرون همزمان با سراسر کشور در راستای کنکره شهدای روحانی در استان قم در خردادماه و دیدار از4هزار خانواده شهدای روحانی در سراسر کشور برگزار خواهد شد.
مسئول دفتر نمایندگی در سپاه ناحیه کازرون افزود:  دیدار و تجلیل از خانواده معظم شهدای روحانی  تخته فرش مزین با عکس شهدای روحانی،لوح تقدیر از طرف مسئول نمایندگی در سپاه و چفیه متبرک از دفتر مقام معظم رهبری می باشد همراه می باشد.
وی اشاره داشت: در جلسه هماهنگی که در دفتر امام جمعه شهرستان کازرون در خصوص برنامه تجلیل از خانواده شهدای روحانی با حضور فرمانده سپاه، نماینده حوزه علمیه و بنیاد شهید برگزار شد قرار شد در جلسه هماهنگی دیگر با حضور فرماندهان و مسئولین نمایندگی و عقیدتی سیاسی در یگان های نظامی، فرماندار و سایر نهادها و دستگاههای شهرستان کازرون یادواره 27شهید والامقام روحانی شهرستان کازرون در خردادماه برگزار شود.
حجت الاسلام محمدی   با تاکید بر اینکه علما راهها و سنگرههای بنا نموده اند  که هدفشان ارتقای معنویات و اعتقادات در جامعه و مبارزه با استکبار و استعمار می باشد خاطر نشان نمود: وظیفه همه ی ما این است که راه، یاد،خاطره  و نام‌شهدا را زنده نگه داریم و راه آنان را ادامه دهیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: