آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۹۲۹۴
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۲
سردار بوعلی:
فرمانده سپاه فجر گفت: تبیین و تشریح تاریخ پُرافتخار دفاع مقدس و معرفی شهدای والامقام بعنوان الگو‌های شاخص زندگی فردی و اجتماعی به دانش آموزان رسالت مهم جامعه فرهنگیان کشور است.

سردار یداله بوعلی در دیدار با اعضای سازمان بسیج فرهنگیان استان فارس ضمن تاکید بر نقش مهم بسیج فرهنگیان در ترویج فرهنگ انقلابی در آموزش و پرورش، گفت: نقش آفرینی فعال با بهره گیری از روحیه جهادی در راستای ترویج و تبیین فرهنگ انقلاب اسلامی برای نسل نوجوان و جوان کشور و همچنین تربیت نسل مومن و انقلابی کارویژه‌های مهم بسیج فرهنگیان است.

او گفت: معنویت افزایی، اِخلاص و صداقت سه مولفه‌ای است که همواره باید مورد توجه دست اندرکاران امور قرار داشته باشد.

سردار بوعلی گفت: بسیج فرهنگیان می‌تواند بعنوان یک قشر متخصص و تاثیرگذار در سِیر و روند تربیت و پرورش شخصیت نسل‌های جدید نقش آفرینی کند و اگر در این زمینه موفق عمل کند بدون شک آینده روشن کشور تضمین خواهد شد.

به گفته او، یکی از اهداف اصلی استکبار جهانی و صهیونیست‌ها کمرنگ کردن فرهنگ انقلاب اسلامی است و اعضای بسیج فرهنگیان نباید فعالیت خود را به برنامه‌های معمول محدود کنند بلکه با روحیه جهادی در کنار تلاش برای ارتقاء علمی دانش آموزان، تمام توان خود را برای ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی و پرورش شخصیت نسل آینده کشور بکار گیرند.

فرمانده سپاه فجر فارس گفت: سوم خرداد نماد مقاومت و ایستادگی ملت ایران است، تبیین و تشریح تاریخ پُرافتخار دفاع مقدس و معرفی شهدای والامقام بعنوان الگو‌های شاخص زندگی فردی و اجتماعی به دانش آموزان رسالت مهم جامعه فرهنگیان کشور است.

او گفت: سازمان بسیج فرهنگیان می‌تواند منشا تحول و تعالی در آموزش و پرورش کشور باشد و نقش بسزایی در تحقق اهداف آموزش و پرورش و ارتقاء علمی، فرهنگی و معنوی نسل نوجوان و جوان کشور ایفا کند.

دکتر ناصر جوکار رییس سازمان بسیج فرهنگیان نیز در این دیدار با تاکید بر اینکه اعضای جامعه فرهنگیان مهم‌ترین و تاثیرگذارترین قشر در حوزه ارتقاء علم و دانش در کشور هستند، گفت: سازمان بسیج فرهنگیان استان فارس براساس نظرات و پیشنهادات مطرح شده توسط این قشر فرهیخته، طرح‌های مرتبط با مسائل حوزه آموزش و پرورش را برای ارائه به مدیران و مسئولان تدوین و پیگیری می‌کند.
نام:
ایمیل:
* نظر: