پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۱:۲۰:۵۵
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۹۳۰۳
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۱
به همت قسمت سیاسی سپاه جهرم:
با حضور اعضای قرارگاه، فرماندهان حوزه‌های محلات و بسیج اقشار شهرستان جهرم، اولین جلسه قرارگاه جهاد تبیین سپاه این شهرستان در سال ۱۴۰۱، برگزار و در مورد موضوعاتی از جمله بررسی عملکرد یکساله جهاد تبیین بحث و تبادل نظر شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، سرهنگ دوم پاسدار محمد قناعت پیشه مسئول سیاسی سپاه این شهرستان، با اعلام خبر برگزاری قرارگاه جهاد تبیین، اظهار داشت: این نشست با حضور سرهنگ احمدی جابری فرمانده قرارگاه و حجت الاسلام ظهرابی جانشین قرارگاه جهاد تبیین، در مجتمع امام امیرالمومنین (ع) برگزار شد. 

مسئول سیاسی سپاه جهرم در ادامه گفت: بررسی عملکرد یکساله جهاد تبیین در سپاه جهرم، حوزه ها و پایگاههای مقاومت بسیج، بررسی محاسن و معایب طرح و ارائه راهکارهای جدید جهت پیشبرد اهداف قرارگاه جهاد تبیین،  از موضوعات مطرح شده در این جلسه بود. 

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد صبر و کمک و همراهی با دولت مردمی، عرصه جنگ اقتصادی را در زمان کنونی یکی از شاخصه های جهاد تبیین معرفی نمود. 

قناعت پیشه در پایان ضمن دعوت به صبر و همراهی مردم، بیان داشت: طبق وعده صادق رهبر معظم انقلاب، انشاالله از این مسائل و مشکلات نیز عبور خواهیم کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: