جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۹:۱۴:۱۱
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۹۳۲۳
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۹
مسئول اجتماعی سپاه جهرم خبر داد:
گروه چهارشنبه های طلایی دختران آفتاب و دختران فیروزه ای از حوزه های مقاومت بسیج فاطمه الزهرا س و الزهرا س به دعوت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونت فرهنگی اجتماعی ستاد کل سپاه پاسداران، جهت اجرای برنامه چهارشنبه های طلایی در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور یافتند.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، گروه چهارشنبه های طلایی دختران آفتاب و دختران فیروزه ای از حوزه های مقاومت بسیج فاطمه الزهرا س و الزهرا س به عنوان تیم های برتر استانی به دعوت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونت فرهنگی اجتماعی ستاد کل سپاه پاسداران، جهت اجرای برنامه چهارشنبه های طلایی در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور یافتند.

سرگرد پاسدار امید حریری، مسئول قسمت اجتماعی سپاه جهرم، با اعلام این خبر، اظهار داشت: برنامه چهارشنبه های طلایی که در آن به امر به معروف و نهی از منکر و همچنین تذکرلسانی در جهت رعایت حجاب اسلامی پرداخته میشود، توانسته جایگاه خود را در بین اقشار مختلف مردم پیدا کند. 

وی دلیل این موضوع را پذیرش اقشار مختلف که مورد خطاب تذکر لسانی قرار گرفته و با خوشرویی این مهم را میپذیرند، عنوان داشت. 

مسئول اجتماعی سپاه جهرم، در ادامه گفت: حضور موثر و بدون حاشیه بسیجیان عضو گروههای دختران آفتاب و دختران فیروزه ای جهرمی در نمایشگاه بین المللی کتاب و پذیرش مخاطبین تذکر لسانی، نسبت به رعایت حجاب اسلامی، نشان دهنده این امر است که اکثر جامعه نسبت به امر حفظ حجاب دغدغه مند می باشند فقط ممکن است که سهل انگاری در رعایت این امر صورت پذیرد. 

نام:
ایمیل:
* نظر: