شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۸:۰۴:۱۱
گزارش
بمناسبت سومین سالگرد شهید سلیمانی در قیروکارزین 3 تن حلیم طبخ وتوزیع شد.
گزارش تصویری از طبخ 3 تن حلیم در قیروکارزین.
boletبمناسبت سومین سالگرد شهید سلیمانی در قیروکارزین 3 تن حلیم طبخ وتوزیع شد.
حسین حقیقی
دوره تربیت وتعالی حوزه ای مدیران بسیجی
تربیت وآموزش عس ناحیه قیروکارزین برگزارنمود؛
boletدوره تربیت وتعالی حوزه ای مدیران بسیجی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۹۳۳۹
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹
یادواره شهدای روحانی در قیروکارزین.
در شب شهادت صادق آل محمد علیه السلام یادواره سه شهید روحانی شهرستان با سخنرانی حجت الاسلام محی الدین طاهری تولیت حرم مطهر سید علاء الدین حسین شیراز وحضور مسئولین ، بسیجیان واقشار مختلف مردم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج سپاه قیروکارزین :

یادواره شهدای روحانی شهرستان قیروکارزین حجج اسلام شهیدان حسین قائمی نسب، حسن جعفری و مرتضی قاسمی همزمان با شب شهادت امام جعفر صادق(ع) در قیروکارزین برگزار شد.

این مراسم با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران ، حجت الاسلام محی الدین طاهری تولیت حرم مطهر سید علاالدین حسین شیراز، امام جمعه، فرمانده سپاه، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ،فرماندار، رئیس دادگستری ، دادستان شهرستان و دیگر مسئولان شهرستانی در حوزه امام جعفر صادق(ع) قیروکارزین برگزار شد..

در ابتدای این مراسم امام جمعه شهرستان با تسلیت شهادت امام جعفر صادق(ع)، سالروز حماسه فتح خرمشهر را یادور شده ، همچنین با اشاره به برگزاری کنگره سراسری 4000 شهید روحانی کشور در شهر مقدس قم یاد وخاطره شهدای روحانی شهرستان را گرامی داشت و اظهار داشت: نقش روحانیت از غیبت صغری تاکنون بی بدیل و بی نظیر بوده است.

حچت الاسلام اکبری افزود: در این هزار سال که این مسیر طی شده است کسانی که مکتب امام صادق (ع) را به ما رسانده اند همین روحانیت و علما بوده اند.

وی گفت: در جنگ تحمیلی چهار هزار شهید روحانی به فیض شهادت نائل آمده اند که از نظر تناسب جمعیتی 6 برابر سایر شهدای گرانقدر بوده اند.

در ادامه حجت الاسلام طاهریسخنران ویژه مراسم ضمن عرض تسلیت شهادت امام جعفرصادق (ع) یاد سه شاگرد شهید مکتب صادق آل محمد از شهرستان قیروکارزین را گرامی داشت..

تولیت آستان مقدس سید علاالدین حسین (ع) شیراز با بیان اینکه امشب شب شهادت افتخار بشریت امام صادق (ع) است و علوم مختلف در سایه این امام اتفاق افتاد اظهار داشت: حداقل چهار هزار شاگرد در مکتب امام صادق (ع) زانو زدند و شاگردانی متخصص در علوم مختلف تربیت شدند.

حجت الاسلام طاهری با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع) که میفرمایند << اگر شیعه ۶ شرط را داشته باشد از ماست >>ادامه داد:

یک ترس از خدا در خلوت ها مخصوصا در این روز ها که خطوات شیطانی در رختخواب هم با ما آمده است موبایل

در خلوت ها حواسمان جمع کنیم ترس از خدا باید ملکه شود.

دومین نکته مراقبت از خودتان کنید این نفس اگر رهایش کنی تو را به سقوط می کشاند

سومین نکته گناه آن چیزی است که انسان را نابود می کند.

وی گفت: امام خمینی رحمت الله علیه فرمود این جنگ از الطاف خفیه الهی است و این دفاع مقدس بود که در ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی در دنیا بیمه اش کرد

وی گفت: کسی از جنگ خوشش نمی آید اما نکته این است که دشمن دستش برد بالا همانگونه که امروز تمام دشمنان جهان دست در دست هم داده اند که این ملت را بشکنند.

دشمن به استیصال رسیده است و با توجه به حدیث و کلام امام صادق (ع) دشمن می خواهد با گسترش گناه در جامعه ، ما را تهی و جامعه ما را از درون پوسیده کند.

وی افزود: آن ها ضربه خورده اند امروز سیلی سختی توی گوش آن ها زده شده است وبخاطر همین است که دست از سر این کشور وملت برنمیدارند.

وی افزود: آن ها ضربه خورده اند امروز سیلی سختی توی گوش آن ها زده شده است .

امروز این سیلی محکم اقتصادی است که توی گوش آن ها زده شده است .

سخت است و ما هم قبول داریم فکر نکنیم مسئولین نمی فهمند، می دانند این جراحی لازم بوده و مسئولین نظارتی استان و شهرستان و سپاه و مجموعه قضایی هم باید برخورد کنند با کسانی که می خواهند گل آلود کنند آب را ومردم را آزار دهند و نا امید کنند .

این جراحی اقتصادی لازم بود باید همه دست در دست هم دهیم نظارت قوی بشه بالاخره این اتفاق افتاده و این هم تمام می شود ان شاالله

امروز که داد برخی از داخل بلند شده برای چیست برای این است که جلوی چپاول گری آنها گرفته شده نظام اسلامی بیدار بود بیدارتر شده جلوی آن رانت ها گرفته شده .

نور چشمی ها باید رسوا شوند وحق مردم از حلقوم آن ها بیرون بیاورند، تعارف هم ندارد.

این جراحی اقتصادی لازم بود و ان شاءالله همه دست در دست هم دهیم و این دوران میگذرد حل می شود اما حواسمان جمع باشد که دشمن بوسیله گناه از درون ما را می پوساند.

برگزاری یادواره شهدای روحانی در شب شهادت امام صادق (ع)
برگزاری یادواره شهدای روحانی در شب شهادت امام صادق (ع)
برگزاری یادواره شهدای روحانی در شب شهادت امام صادق (ع)
برگزاری یادواره شهدای روحانی در شب شهادت امام صادق (ع)
برگزاری یادواره شهدای روحانی در شب شهادت امام صادق (ع)
نام:
ایمیل:
* نظر: